تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1396 - 1:31
کد خبر : 29552

اعلام آمادگی ماشین آلات شهرداری منطقه دو رشت در روزهای برفی و حضور اکیپ های تعمیرات سیار

اعلام آمادگی ماشین آلات شهرداری منطقه دو رشت در روزهای برفی و حضور اکیپ های تعمیرات سیار

به گزارش اداره اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، مرتضی عاطفی مدیر شهرداری منطقه دو رشت اعلام کرد: با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف،‌ ستاد مدیریت بحران تشکیل و هماهنگی لازم جهت استقرار ماشین آلات برف روبی در نقاط مهم منطقه ‌از جمله بیمارستان ها، کلینیک ها، داروخانه

به گزارش اداره اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، مرتضی عاطفی مدیر شهرداری منطقه دو رشت اعلام کرد: با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف،‌ ستاد مدیریت بحران تشکیل و هماهنگی لازم جهت استقرار ماشین آلات برف روبی در نقاط مهم منطقه ‌از جمله بیمارستان ها، کلینیک ها، داروخانه ها، بازار مرکزی و پیاده راه و سایر مسیرهای اصلی و خیابان های منشعب به آن انجام شده است.

وی ادامه داد: اعضای ستاد مدیریت بحران منطقه به صورت شیفت بندی و تمام وقت برای رفع هرگونه مشکل در ستاد بحران منطقه حضور خواهند داشت.

عاطفی با اشاره به هماهنگی لازم در خصوص تامین سوخت ماشین آلات برف روب گفت: تامین سوخت به شکل مخزن ثابت و سیار صورت پذیرفته و تانکر سوخت سیار آماده سوخت رسانی به ماشین آلات در محل برف روبی می باشد که این امر موجب جلوگیری از اتلاف وقت در سوختگیری و تسریع در عملیات برف روبی می شود.

وی در ادامه با اشاره به مجهز بودن کلیه ماشین آلات بیان کرد: ماشین آلات آمادگی کامل جهت مقابله با بحران احتمالی را دارند و همچنین اکیپ تعمیرات سیار در مکانهایی از منطقه جانمایی شده و در صورت بروز مشکل در محل مورد نظر حاضر شده و به رفع مشکل خواهند پرداخت .

عاطفی همچنین تصریح کرد: علاوه بر تمهیدات لازم جهت برف روبی مناسب، نمک پاشی نیز برای جلوگیری از یخ زدگی خیابان ها انجام می شود.‌

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.