تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 - 10:44
کد خبر : 27159

فردا، وداع با پیکر مطهر شهیدان نوری هریس و نظری در رشت و رودسر

فردا، وداع با پیکر مطهر شهیدان نوری هریس و نظری در رشت و رودسر

بابک نوری هریس دانشجوی کارشناسی ارشد و بسیجی آذری زبان با ۲۵ سال سن کم سن و سال ترین شهید مدافع حرم گیلان است. پدر او محمد نوری هریس از چهره های شاخص و فعال سیاسی اجتماعی و مقیم رشت است که سوابق درخشانی در شهرداری رشت دارد. علیرضا نظری سرتیپ دوم پاسدار هم با ۵۷ سال سن مسن ترین شهید مدافع حرم است.

فردا، وداع با پیکر مطهر شهیدان نوری هریس و نظری در رشت و رودسر برگزار خواهد شد.

بنا بر اعلام ستاد هماهنگی مراسم تشییع شهدای مدافع حرم گیلان، با بازگشت پیکر شهیدان بابک نوری هریس و علیرضا نظری به خاک میهن مراسم وداع با آن شهیدان امشب بعد از نماز مغرب و عشا و مراسم تشییع فردا برگزار خواهد شد.

بابک نوری هریس دانشجوی کارشناسی ارشد و بسیجی آذری زبان با ۲۵ سال سن کم سن و سال ترین شهید مدافع حرم گیلان است. پدر او محمد نوری هریس از چهره های شاخص و فعال سیاسی اجتماعی و مقیم رشت است که سوابق درخشانی در شهرداری رشت دارد. علیرضا نظری سرتیپ دوم پاسدار هم با ۵۷ سال سن مسن ترین شهید مدافع حرم است.

مراسم وداع شهید بابک نوری هریس از ساعت ۱۹ امروز در گلزار شهدای رشت و مراسم وداع شهید علیرضا نظری عصر امروز در رودسر برگزار می شود.

مراسم تشییع این دو شهید نیز ۹ صبح فردا از سپاه ناحیه رشت به سمت گلزار شهدا برگزار می شود و سپس مراسم تشییع شهید نظری در رودسر عصر فردا برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.