تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1396 - 13:24
کد خبر : 25944

تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندان‌های گیلان

تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندان‌های گیلان

سردار ایزدخواه فرمانده یگان حفاظت زندان‌های کشور به مناسبت شرکت در مراسم تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندان‌های گیلان وارد استان شد.در این مراسم سید حمید حسینی طی نشستی با حضور سردار ایزدخواه، سرهنگ رمضانی پلیس پیشگیری استان، فرماندهان یگان حفاظت ادارات و زندان‌های گیلان، امنیت و اقتدار در زندان‌های گیلان را باعث آرامش زندان و جامعه دانست.

سردار ایزدخواه فرمانده یگان حفاظت زندان‌های کشور به مناسبت شرکت در مراسم تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندان‌های گیلان وارد استان شد.

در این مراسم سید حمید حسینی طی نشستی با حضور سردار ایزدخواه، سرهنگ رمضانی پلیس پیشگیری استان، فرماندهان یگان حفاظت ادارات و زندان‌های گیلان، امنیت و اقتدار در زندان‌های گیلان را باعث آرامش زندان و جامعه دانست.

وی بیان داشت هر سازمان بر اساس نیازی ایجادشده است و سازمان زندان‌ها نیز بر اساس برنامه‌ها و خدمات اصلاحی و تربیتی و ایجاد بستری مناسب برای آزادی زندانی که بعد از تحمل حبس و طی نمودن برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در زندان بتواند آبرومندانه در جامعه زندگی دوباره‌ای را شروع نماید زیرا نیاز جامعه از زندان‌ها، تولید امنیت و اصلاح و تربیت زندانیانی است که در زندان تحمل کیفر می‌کنند.

مدیرکل زندان‌های گیلان حوزه امنیت در زندان‌ها را در دو بخش امنیت فیزیکی، به تمام وسایل سخت‌افزاری شامل دیوار، سیم‌خاردار، دستبند، پابند که برای جلوگیری از فرار زندانیان و محدود ساختن زندانیان و برای امنیت زندان‌ها استفاده می‌شود اشاره کرد و دیگر امنیت داخل یا درونی که شامل تمام فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که به‌منظور جلوگیری از خشونت زندانیان نسبت به زندانیان دیگر، کارکنان و همچنین کنترل و جلوگیری از بی‌نظمی زندان‌ها  اعمال می‌شود..

وی همچنین ایجاد تعامل سازمان زندان‌ها و نیروی انتظامی را در موضع امنیت، خوب و نقطه مشترک دانست و اظهار کرد: تعامل این دو بخش در ارتقاء امنیت زندان و جامعه بسیار مؤثر است.

در ادامه سردار ایزدخواه فرمانده یگان حفاظت زندان‌های کشور ضمن ابراز خرسندی از برنامه‌های اصلاحی و تربیتی زندان‌های گیلان و پیگیری‌های مستمر در ارتقا و توان‌بخشی حوزه‌های امنیتی و تعامل سازنده با نیروی انتظامی گفت: زندان آبستن حوادث است و می‌توان با داشتن آگاهی‌های لازم و آمادگی به‌موقع از حوادث احتمالی جلوگیری نمود و با تصمیم‌گیری و مدیریت مناسب همراه با دیگر ظرفیت‌های نظامی و انتظامی استان و تقویت ناوگان در این بخش در ایجاد ارتقا امنیت زندان‌ها کوشا بود.

گفتنی است در این آیین از فرمانده سابق یگان حفاظت زندان‌های گیلان تقدیر و حکم انتصاب سرهنگ علی یوسفی به‌عنوان فرمانده یگان جدید حفاظت زندان‌های گیلان توسط سردار ایزدخواه به وی اعطاء شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.