تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1396 - 12:29
کد خبر : 24946

راه اندازی سامانه قرائت و چاپ همزمان صورتحساب گاز در گیلان

راه اندازی سامانه قرائت و چاپ همزمان صورتحساب گاز در گیلان

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: سیستم قرائت و چاپ آنی صورتحساب گاز در استان گیلان با هدف بهبود کیفی خدمات راه اندازی شده است. وی افزود : این طرح با هدف رفاه حال مشتریان و شفافیت در تحویل صورتحساب گاز به مشترکان و همزمان با قرائت کنتور اجرایی شده است و از

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: سیستم قرائت و چاپ آنی صورتحساب گاز در استان گیلان با هدف بهبود کیفی خدمات راه اندازی شده است.

وی افزود : این طرح با هدف رفاه حال مشتریان و شفافیت در تحویل صورتحساب گاز به مشترکان و همزمان با قرائت کنتور اجرایی شده است و از این پس کنتورخوانان شرکت گاز نسبت به تحویل صورتحساب به مشترک همزمان با قرائت کنتور اقدام می کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اعلام کرد: در ابتدا این طرح در شهرهای رشت ، آستارا ، تالش، ماسال و آستانه اجرایی شده بود و در حال حاضر اجرای آن در تمام استان آغاز شده است.

حسین اکبر اظهار داشت: دستگاه های قرائت و چاپ صورتحساب، راه اندازی سیستم بر روی دستگاه های قرائت و آموزش به کنتورخوانان برای شهرهای لاهیجان، لنگرود، رودسر و سیاهکل در اداره گاز لاهیجان و نیز برای شهرهای انزلی، صومعه سرا، فومن، شفت و رودبار تحویل داده شد.

وی کاهش دوره وصول مطالبات، صرفه جویی در زمان و هزینه ها، شفافیت در صورتحساب های صادره، ارسال پیامکی صورتحساب در زمان نبود مشترک، امکان بررسی صورتحساب صادره در محل و اطمینان از حضور کنتورخوان در محل را از جمله مزایای اجرای این طرح اعلام کرد.

اکبر تصریح کرد : هم اکنون این شرکت توسط ۱۲۵ کنتورخوان در سطح استان که همه آنان به سیستم قرائت و توزیع همزمان مجهز شده اند، نسبت به قرائت کنتور گاز مشترکان اقدام می کنند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.