تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1396 - 11:25
کد خبر : 24910

نامناسب بودن زیرساخت های جاده‌ای عامل سوانح رانندگی در گیلان

نامناسب بودن زیرساخت های جاده‌ای عامل سوانح رانندگی در گیلان

سردار محمدرضا اسحاقی فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: ۴۰ درصد از سوانح رانندگی در استان گیلان به‌دلیل کمبود در سطح ایمنی خودروها و نامناسب بودنزیرساخت‌های جاده‌ای اتفاق می‌افتد. وی افزود: نقش عامل انسانی در تصادفات نزدیک به ۶۰ درصد است و پلیس در استان گیلان با گام نهادن در مسیر آموزش و یادآوری مستمر به همه آحاد جامعه به‌ویژه

سردار محمدرضا اسحاقی فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: ۴۰ درصد از سوانح رانندگی در استان گیلان به‌دلیل کمبود در سطح ایمنی خودروها و نامناسب بودنزیرساخت‌های جاده‌ای اتفاق می‌افتد.

وی افزود: نقش عامل انسانی در تصادفات نزدیک به ۶۰ درصد است و پلیس در استان گیلان با گام نهادن در مسیر آموزش و یادآوری مستمر به همه آحاد جامعه به‌ویژه رانندگان در راستای کاهش عوامل انسانی در تصادفات گام برداشنه است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره اینکه شعار امسال هفته ناجا که به‌عنوان رویکرد یکساله پلیس قرار می‌گیرد “پلیس برای امنیت و امنیت برای همه” است اعلام کرد:در هفته ناجا در گیلان بیش از ۱۵۰ویژه برنامه فرهنگی، اجتماعی و انتظامی اجرا خواهد شد.

سردار محمدرضا اسحاقی با بیان اینکه ارتقاء سطح تعامل و مشارکت دستگاه‌های دولتی و نهادهای مردمی و استفاده از ظرفیت این دستگاه‌ها در تامین امنیت از دیگر اهداف پلیس است تصریح کرد: : رسانه‌ها می‌توانند کمک وصف ناپذیری در ارتقاء امنیت داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.