تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1396 - 19:43
کد خبر : 24881

با مدیریت جهادی مانع از برگشت بودجه ۳۰ میلیاردی شوید/ اوضاع شهرداری بحرانی است/ مدیر مربوطه با دقت بیشتری عمل کند

با مدیریت جهادی مانع از برگشت بودجه ۳۰ میلیاردی شوید/ اوضاع شهرداری بحرانی است/ مدیر مربوطه با دقت بیشتری عمل کند

در یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت که عصر دوشنبه در ساختمان تاریخی شورا برگزار شد رئیس شورا خواستار ورود استاندار گیلان به موضوع برگشت احتمالی بودجه ۳۰ میلیارد تومانی تخصیص یافته به گیلان شد. سید امیرحسین علوی با بیان اینکه همه نمایندگان مجلس پیگیر تخصیص این بودجه بوده اند افزود: حدود دو ماه مدیران

در یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت که عصر دوشنبه در ساختمان تاریخی شورا برگزار شد رئیس شورا خواستار ورود استاندار گیلان به موضوع برگشت احتمالی بودجه ۳۰ میلیارد تومانی تخصیص یافته به گیلان شد.

سید امیرحسین علوی با بیان اینکه همه نمایندگان مجلس پیگیر تخصیص این بودجه بوده اند افزود: حدود دو ماه مدیران و نمایندگان پیگیر این موضوع بوده اند و شورا هم حداقل دو هفته روی این موضوع زمان گذاشته است و امروز ظاهرا این بودجه وارد استان شده است و انتظار می رود مدیری که در آن جایگاه قرار دارد با دقت بیشتری عمل کند و مانع از خروج این بودجه از استان شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت خاطر نشان کرد: حتی اگر دلایل قانونی برای برگرداندن بودجه وجود داشته باشد باید در جهت رفع موانع قانونی گام برداشت.

وی با اشاره به بحران مالی شهرداری رشت تصریح کرد: عدم اختصاص این منبع درامدی به شهرداری رشت به هر دلیلی که باشد اشتباه است و به همین دلیل خواستار ورود استاندار گیلان به این موضوع هستیم.

سید امیر حسین علوی در ادامه با اعلام اینکه فکر نمی کنم مسیر فعلی برازنده مدیری دلسوز باشد اظهار داشت: هر کسی در هر مسئولیتی قرار دارد باید دغدغه اش خدمت به مردم باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به نگاه دکتر سالاری استاندار گیلان، افزود: قطعا کسانی که از خدمت به مردم بازبمانند از نگاه استاندار گیلان جایگاهی نخواهند داشت.

علوی با اظهار تاسف از شنیده هایی در خصوص برگشت دادن این بودجه، اذعان داشت: به عنوان خدمتگزار مردم از دکتر سالاری استاندار گیلان تقاضا دارم با توجه به مشکلات مالی عدیده شهرداری رشت با مدیریت جهادی خود به این موضوع ورود کنند و در صورت وجود موانع قانونی، با رفع موانع مانع از برگشت بودجه شوند تا سهم شهرداری رشت به این سازمان که معوقات فراوانی در پرداخت حقوق پرسنل دارد پرداخت شود و بخش عمده ای از مشکلات رفع شود.

حرف تازه

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.