تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1396 - 10:33
کد خبر : 24506

بررسی تشکیل کمیته های تخصصی فرهنگی شورای رشت

بررسی تشکیل کمیته های تخصصی فرهنگی شورای رشت

محمدحسن عاقل منش، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت گفت: در سومین نشست کمیسیون فرهنگی شورای رشت، پیشنهاد تشکیل کمیته های تخصصی زیر مجموعه کمیسیون فرهنگی ارائه و هم اندیشی شد. وی افزود: در این ۶ کمیته از حضور اقشار مختلف استفاده خواهیم کرد و این کمیته ها با نظارت رئیس کمیسیون فعالیت خواهند کرد. رئیس کمیسیون فرهنگی شورای

محمدحسن عاقل منش، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت گفت: در سومین نشست کمیسیون فرهنگی شورای رشت، پیشنهاد تشکیل کمیته های تخصصی زیر مجموعه کمیسیون فرهنگی ارائه و هم اندیشی شد.

وی افزود: در این ۶ کمیته از حضور اقشار مختلف استفاده خواهیم کرد و این کمیته ها با نظارت رئیس کمیسیون فعالیت خواهند کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت اظهار داشت: هر کمیته با یک عنوان مجزا تشکیل خواهد شد و در هر حوزه از حضور چهره های متخصص بهره مند خواهیم گرفت.

عاقل منش همچنین از تدوین شیوه نامه تجلیل از ورزشکاران مدال آور خبر داد و افزود: موضوع پرداخت هدایا برای حمایت از قهرمانان مدال آور در کمیسیون برنامه و بودجه شورا مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد نحوه پرداخت پاداش ها بررسی شود.

وی با اشاره به فقدان مدیریت واحد شهری گفت: سال هاست که بحث مدیریت واحد شهری مطرح شد اما اقدامی در این خصوص انجام نشده است و در این راستا قصد داریم تمامی مدیران فرهنگی را به صحن کمیسیون فرهنگی شورا بیاوریم و از موازی کاری امتناع کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.