سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم معارفه فرمانده سپاه ناحیه رودسر گفت: شهید حججی روح استقامت ملت بزرگ ایران را به جهان نشان داد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سپاه را نهادی انقلابی دانسته و از آن کارهای انقلابی می‌خواهند گفت: انقلابی کسی است که در فکر محرومیت زدایی و رفع محرومیت در جامعه بوده و برای این کشور فقط و فقط کار کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم تربیت‌یافتگان مکتب امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب هستند اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به برکت خون‌های پاک شهدا گام‌های بزرگی را برداشته و برخی از پیروزی‌های به‌دست آمده از تصور انسانی خارج است.

سردار محمد عبدالله‌پور با بیان اینکه برخی امروز به‌دنبال بزرک کردن دشمنان هستند و حساسیتی روی دشمنان ندارند اعلام کرد:امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و ایستادگی مردم با رهبری مقام عظمای ولایت در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه فتنه خط قرمز نظام است تصریح کرد: سپاه پاسداران در مقابل هر کسی که می‌خواهد به ستون این انقلاب و ولایت فقیه حمله کند مثل کوه ایستاده و از این اصول حفاظت می‌کند.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ پاسدار حسین مصطفی‌پور، سرهنگ پاسدار ناصر پورکریمی به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه رودسر معرفی شد.