تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1396 - 15:03
کد خبر : 23759

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت سفیر انتقال خون گیلان شد

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت سفیر انتقال خون گیلان شد

باید تلاش کنیم با تامین تجهیزات پیشرفته آلام و مشکلات افراد نیازمند به خون را کاهش دهیم

به گزارش پایگاه خبری جارستان فاطمه شیرزاد  اظهار کرد: متاسفانه به علت بروز بیماریهای مختلف نیاز مبرم به خون در جامعه احساس می شود و از این جهت باید با فرهنگ سازیهای مناسب مردم را به این کار تشویق و ترغیب نمود.
شیرزاد با اذعان به اینکه در حال حاضر پایگاههای سیار انتقال خون در سطح  رشت و شهرهای دیگر مستقر هستند تصریح کرد: در دیداری که اخیرا با مدیر کل انتقال خون گیلان داشتم با توجه به اهمیت موضوع اهدای خون  خواستار نامگذاری میدانی به این عنوان و همچنین ایجاد ایستگاههای ثابت اهدای خون در سطح شهر با مشارکت شورا و شهرداری رشت بودند.
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت افزود: باید تلاش کنیم با تامین تجهیزات پیشرفته آلام و مشکلات افراد نیازمند به خون را کاهش دهیم و امیدواریم مسئولین حوزه تحول سلامت کشور و گیلان با این سازمان مساعدت و همراهی بیشتری داشته باشند.
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت تامین فضای مجهزتر برای این سازمان را یکی از مطالبات اداره کل انتقال خون  و بیماران خاص نیازمند به فرآورده های خونی دانست و گفت: بر اساس آمارهای ارائه شده استان گیلان در خصوص اهدای خون طی تمهیداتی که اخیرا اندیشیده شده بخشی از مشکلات اهدای خون برطرف شده و مردم در این زمینه باید همراهی و مساعدت بیشتری داشته باشند.
فاطمه شیرزاد با تاکید بر اینکه اهدای خون اهدای زندگی است بیان کرد: بیماران خاص و نیازمند به فرآورده های خونی ،چشم امیدشان به یاری مردم و مسئولین است و امیدوارم شورای اسلامی و شهرداری رشت همچون ادوار گذشته همکاریهای لازم را در این زمینه داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.