تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1396 - 14:55
کد خبر : 21264

پاسخ استاندار گیلان به انتقادات پیرامون پروژه راه‌آهن رشت- قزوین/ “افتتاح با تاخیر” به‌معنای “فریب مردم” نیست

پاسخ استاندار گیلان به انتقادات پیرامون پروژه راه‌آهن رشت- قزوین/ “افتتاح با تاخیر” به‌معنای “فریب مردم” نیست

استاندار گیلان با اشاره به تاخیر در بهره‌برداری در پروژه راه آهن رشت- قزوین گفت: گاهی افتتاح برخی از پروژه‌های دولتی به‌دلیل کمبود اعتبارات و یا کمبود مواد اولیه دچار تاخیر می‌شود و این به‌معنای دروغ‌گویی و فریب مردم نیست.

محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع تجاری و تفریحی سیتادیوم واقع در حومه رشت اظهار داشت: گیلان جزء استان‌هایی است که ۴ سال متوالی رتبه اول در فضای کسب و کار در کشور را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه به‌طور معمول در هر دوره‌ای پیش از آغاز به کار دولت جدید سستی و رخوت در بخش‌های مختلف دیده می‌شود گفت: در استان گیلان در روزهای پایانی کار دولت یازدهم، فضای صنعت و تجارت استان را با تعامل بین مدیران و دستگاه‌های مختلف، فعال و پویا نگه داشتیم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان تصریح کرد: استان گیلان همواره در بخش تجاری، گردشگری، صنعت و سایر بخش‌ها قابلیت جذب و همکاری با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را دارد.

نجفی با اشاره به کاهش بیکاری در دولت یازدهم ابراز داشت: اشتغال یکی از معضلات و مسائل مهم مربوط به جوانان است و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصادمقاومتی، در دولت یازدهم فضای کسب و کار مناسبی ایجاد شده و روبه پیشرفت است.

وی با اشاره به جذب سرمایه‌گذار در پروژه مجتمع تجاری و تفریحی سیتادیوم بیان داشت: حضور سرمایه‌گذار در پروژه‌های خصوصی مسئله بسیار مهمی است و با توجه به این‌که این پروره قابلیت جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی را دارد سرمایه‌گذاران به‌طور جدی وارد عمل شوند.

نجفی با تاکید بر سرعت عمل در انجام پروژه تجاری و تفریحی سیتادیوم گفت: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان برای جلوگیری از مشکلات احتمالی به‌صورت هفتگی گزارشی از عملکرد پروژه ارائه دهد تا در صورت نیاز از طریق صندوق و سایر منابع مشکلات را برطرف ساخته و باعث تشویق و جذب سایر سرمایه‌گذاران شویم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به تاخیر بهره برداری در پروژه راه آهن رشت – قزوین ابراز داشت: گاهی افتتاح برخی از پروژه‌های دولتی به‌دلیل کمبود اعتبارات و یا کمبود مواد اولیه دچار تاخیر می‌شود و این به‌معنای دروغ‌گویی و فریب مردم نیست.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.