تاریخ انتشار : جمعه 5 خرداد 1396 - 23:11
کد خبر : 17582

کم حجم های سرگرم کننده؛ معرفی بازی های موبایلی که حجم پایینی دارند

کم حجم های سرگرم کننده؛ معرفی بازی های موبایلی که حجم پایینی دارند

در صنعت گیمینگ همیشه یک اصل مهم وجود دارد که می گوید «حجم» هیچوقت ارزش یک بازی را مشخص نمی کند. اکنون می توانیم عناوینی را پیدا کنیم که با وجود حجم پایین خود، خیلی بیشتر از بازی های حجیم و عظیم از دیدگاه بودجه می توانند بازیکن ها را پای خود نشانده و آن ها را سرگرم کنند.

 

برای مطلب پیش رو تصمیم گرفتیم روی همین عناوین دست گذاشته و بازی هایی که با وجود حجم کم خود از جذاب ترین اپلیکیشن های تلفن های هوشمند هستند را معرفی نماییم. بنابراین اگر می خواهید با اینگونه بازی ها آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم ما را تا پایان همراهی کنید.

Infinity Loop

تا بی نهایت بازی کنید؛ جدا از ایده جالب Infinity Loop، یکی از مهمترین المان های موفقیت ساخته Infinity Games را می توانیم به نام مرحله های بی پایانش بزنیم که عجیب اینجاست با تمام آن ها طعم یک چالش متفاوت را می چشید. عنوانی که با آن وظیفه دارید تا به واسطه چرخش دایره ها، نیم دایره ها یا خطوط حلقه هایی به وجود آورده و به هماهنگی بین آیتم ها برسید. Infinity Loop همانند بقیه بازی های Infinity Games از سرگرم کننده ترین عناوین پازل اسمارت فون ها است و کسانی که خواهان یک تجربه «آرامش بخش» هستند، بد نیست نیم نگاهی به آن بیاندازند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.