تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 - 16:35
کد خبر : 15084

وزیر اقتصاد افزایش بدهی دولت به ۷۰۰ هزار میلیارد تومان را تکذیب کرد

وزیر اقتصاد افزایش بدهی دولت به ۷۰۰ هزار میلیارد تومان را تکذیب کرد

⭕️✳️⭕️وزیر اقتصاد افزایش بدهی دولت به ۷۰۰ هزار میلیارد تومان را تکذیب کرد طیب نیا وزیر اقتصاد گفت: ?نقل قولی که۷۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به ۷۰۰ هزار میلیارد تومان تبدیل شده است، کذب بود که در رسانه ها به صورت گسترده منتشر شد. ?ما در ابتدای شروع کار دولت یازدهم، هیچ نهادی در

⭕️✳️⭕️وزیر اقتصاد افزایش بدهی دولت به ۷۰۰ هزار میلیارد تومان را تکذیب کرد

طیب نیا وزیر اقتصاد گفت:

?نقل قولی که۷۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به ۷۰۰ هزار میلیارد تومان تبدیل شده است، کذب بود که در رسانه ها به صورت گسترده منتشر شد.

?ما در ابتدای شروع کار دولت یازدهم، هیچ نهادی در نظام اداری کشور برای سنجش و اندازه گیری مدیریت بدهی های دولت نداشتیم. کاری که در وزارت اقتصاد انجام دادیم دفتری برای اندازه گیری میزان بدهی های دولت ایجاد کردیم و بر مبنای گزارش های حسابرسی شده سازمان حسابرسی و همچنین ذیحسابان دستگاه ها برای اولین بار میزان بدهی های دولت را محاسبه کردیم.

?رقمی که من اعلام کرده بودم که ۷۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی است بر مبنای محاسبات دفتر مدیریت بدهی دولت در وزارت اقتصاد است.

?اصل این بدهی ها مربوط به گذشته است چیزی که در دولت حاضر به آن بدهی ها اضافه شده سودی است که به طور طبیعی به این بدهی ها تعلق می گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.