تاریخ انتشار : شنبه 9 اردیبهشت 1396 - 10:57
کد خبر : 14807

❌تعجب میرسلیم از رفتار قالیباف در مناظره /معنای نگاه‌های رئیسی به قالیباف چه بود؟

❌تعجب میرسلیم از رفتار قالیباف در مناظره /معنای نگاه‌های رئیسی به قالیباف چه بود؟

❌❗️❌تعجب میرسلیم از رفتار قالیباف در مناظره /معنای نگاه‌های رئیسی به قالیباف چه بود؟ علی صوفی، وزیر تعاون دولت اصلاحات می گوید: ?هدف آقای قالیباف حمله و تخریب دولت است. آقای قالیباف در این میدان تا الان نتوانست موفق عمل کند چون او فقط حمله می کند بدون آنکه از جنبه ایجابی سخنی بگوید. در

❌❗️❌تعجب میرسلیم از رفتار قالیباف در مناظره /معنای نگاه‌های رئیسی به قالیباف چه بود؟

علی صوفی، وزیر تعاون دولت اصلاحات می گوید:

?هدف آقای قالیباف حمله و تخریب دولت است. آقای قالیباف در این میدان تا الان نتوانست موفق عمل کند چون او فقط حمله می کند بدون آنکه از جنبه ایجابی سخنی بگوید. در واقع برنامه اعلام نمی کند فقط می گوید «شما نمی توانید ما می توانیم». از لحن سخن گفتن آقای قالیباف بر می آید که تمام ذهنش معطوف به این است که از دولت یازدهم به ویژه شخص آقای روحانی انتقام سال ۹۲ را بگیرد.

?البته این رفتار آقای قالیباف با شالکه شخصیت نظامی اش جور در می آید چون کسی را که در مقابل خودش می بیند دشمن حساب می کند و حکم دشمن هم از دید یک نظامی آن است که باید معدوم شود و به هر طریق از بین برود.

?مشخص بود آقای قالیباف روی سخنش آقای روحانی و دولت یازدهم نیست. آقای قالیباف از عمد این کار را می کند تا آقای رئیسی را تحت شعاع قرار دهد و این کار او سهوی نبود چون می خواهد آقای رئیسی را کنار بزند و خودش تنها نامزد اصولگرایان به حساب آید. در نظرسنجی ها نیز به هر حال فاصله اش با آقای رئیسی خیلی زیاد است و خودش را نفر دوم بعد از آقای روحانی می بیند بنابراین احساس می کند که با حالت تهاجمی در مناظرات می تواند موفق شود.

?میرسلیم خیلی معقول و منطقی سعی کرد از این فرصت استفاده کند و نقطه نظرات موتلفه را بیان کند بر همین اساس کاملا از روی نوشته خواند و در مقابل رفتار آقای قالیباف متعجب بود. یعنی وقتی آقای قالیباف به آقای روحانی و دولت یازدهم حمله می کرد، از نگاه آقای میرسلیم و آقای رئیسی معلوم بود این حرکت آقای قالیباف را تأیید نمی کنند و آن را اقدامی منفی می دانند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.