تاریخ انتشار : جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 12:23
کد خبر : 13990

هرمز ربانی؛نقشی در بکارگیری خواهرزاده ام در میراث فرهنگی نداشته ام

هرمز ربانی؛نقشی در بکارگیری خواهرزاده ام در میراث فرهنگی نداشته ام

هرمز ربانی؛ نقشی در بکارگیری خواهرزاده ام در میراث فرهنگی نداشته ام اکنون اما شنیده می شود عادل حسینی، خواهرزاده هرمز ربانی نیز در اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان مشغول به فعالیت است. هرمز ربانی در حال حاضر رییس شورای عالی اصلاح طلبان گیلان می باشد. چندی پیش بود که رضا علیزاده

هرمز ربانی؛

نقشی در بکارگیری خواهرزاده ام در میراث فرهنگی نداشته ام

اکنون اما شنیده می شود عادل حسینی، خواهرزاده هرمز ربانی نیز در اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان مشغول به فعالیت است. هرمز ربانی در حال حاضر رییس شورای عالی اصلاح طلبان گیلان می باشد.

چندی پیش بود که رضا علیزاده طی حکمی امین شجاع، فرزند عبدالغفار شجاع نماینده سابق انزلی و از فعالین اصلاح طلب را به عنوان مشاور «در شرکت توسعه گردشگری و امور سرمایه گذاری» اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان منصوب کرد. (اینجا را بخوانید) انتشار این خبر واکنش های مختلفی داشت که عموما نکته ی کلیدی این واکنش ها اشاره به این موضوع بود که علیزاده در پسرشجاع چه توانایی هایی دیده که در دیگران ندیده است؟

اکنون اما شنیده می شود عادل حسینی، خواهرزاده هرمز ربانی یکی دیگر از فعالین اصلاح طلب نیز در اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان مشغول به فعالیت است. هرمز ربانی در حال حاضر رییس شورای عالی اصلاح طلبان گیلان می باشد.

در همین راستا هرمز ربانی، با تایید این موضوع در پاسخ به این سوال که آیا در نحوه ی بکارگیری خواهرزاده اش در میراث فرهنگی و گردشگری گیلان نقشی داشته است یا خیر؟ می گوید: بنده نقشی در بکارگیری ایشان در میراث فرهنگی نداشته ام.

ربانی می افزاید: ایشان فرزند جانباز هستند و از سهمیه ی جانبازی خودشان استفاده کرده اند، بنده در مورد چنین مسائلی کاملا حساس هستم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.