تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 فروردین 1396 - 14:32
کد خبر : 13483

شمار قربانیان متخصص کاندیدای شورای شهر رو به افزایش است!

شمار قربانیان متخصص کاندیدای شورای شهر رو به افزایش است!

مردم این دیار خواهان انتخاب افرادی از جنس مردم و مستقل و تصمیم ساز هستند نه افرادی که حاضرند برای کسب یک رای و یا قرار گرفتن در یک لیست ،منافع مردم را به مصالح خود بفروشند . تحلیل فضای انتخاباتی شورای اسلامی شهر حکایت از آن دارد که برخی از متخصصین در دام گروهها

مردم این دیار خواهان انتخاب افرادی از جنس مردم و مستقل و تصمیم ساز هستند نه افرادی که حاضرند برای کسب یک رای و یا قرار گرفتن در یک لیست ،منافع مردم را به مصالح خود بفروشند .

تحلیل فضای انتخاباتی شورای اسلامی شهر حکایت از آن دارد که برخی از متخصصین در دام گروهها و ائتلافاتی افتاده اند که شاید بتوان نام آنها را قربانیان متخصص نام نهاد. افرادی که با تکیه بر وعده و وعیدهای ظاهری از هر پیشنهادی برای رسیدن به کرسی شورای شهر بهره می برند و اینبار شاهد تبلیغات رومیزی و فایل های صوتی و کمک های به ظاهر خیرانه در برخی از فضاهای عمومی هستیم . اما نکته ای که در این میان جلب توجه می کند این است که تئوریسین چنین اقدامات زننده ای چه کسی است و آیا می توان این گونه اقدامات را حربه ای برای از گود خارج کردن زودهنگام گردانندگان پشت صحنه اسم برد.

چگونه است که متخصصان شهرمان در الفبای تبلیغات زودهنگام و غیر قانونی که فرداها شاید خود باید به عنوان ناظر بر عملکرد سازمانی ایفای نقش داشته باشند در اولین گام خود قانون شکنی می کنند و در آزمون اول مردود می شوند.

البته مردم به خوبی چنین خیمه شب بازی کنندگان را می شناسند و نیاز به معرفی هر بیشتر آنان نیست که البته اگر نیاز باشد با جزئیات و مستندات به اطلاع عموم مردم فهیم و شریف خواهد رسید.

اینان که در محافل خصوصی مواضع چندگانه ای را در پیش گرفته اند و به نوعی با کلید واژه هایی همچون ” زور – زر – تزویر ” به میدان آمده اند تا شاید بار دیگر شورا را به حیات خلوتی تبدیل و بتوانند خوش رقصی کنند. اما اینبار بدانید و مطمئن باشید مردم خیمه های پوشالی شما و هم کیشانتان را آوار خواهند کرد.

و اما روی صحبت ما با آنانی است که سعی دارند از نردبان اعتماد مردم بالا روند و سپس به تعهدات بالادستی خود جامه عمل بپوشانند . به این گونه افراد توصیه می شود روند ۴ سال گذشته شورا و شهرداری را بازنگری و بررسی کنند که سرنوشت اعتماد به افراد غیر قابل اعتماد و هزار چهره چه دستاوردهایی برای مردم به ارمغان آورده است .

در پایان اشاره می شود مردم این دیار خواهان انتخاب افرادی از جنس مردم و مستقل و تصمیم ساز هستند نه افرادی که حاضرند برای کسب یک رای و یا قرار گرفتن در یک لیست ،منافع مردم را به مصالح خود بفروشند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.