تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1395 - 23:37
کد خبر : 13003

گل به خودی شهردار!

گل به خودی شهردار!

نصرت فاخر: بیانیه شهردار محترم در جواب انتقاد یکی از نمایندگان مجلس شهرستان رشت حاوی نکته جالب و تامل برانگیزی بود. فارغ از نقد رفتار و عملکرد نماینده محترم شهرستان که صدالبته با رای مردم به این جایگاه رسیده است، تامل در بیانیه شهردار محترم نشان می دهد که دستگاه تحت مدیریت ایشان علی رغم

نصرت فاخر: بیانیه شهردار محترم در جواب انتقاد یکی از نمایندگان مجلس شهرستان رشت حاوی نکته جالب و تامل برانگیزی بود.
فارغ از نقد رفتار و عملکرد نماینده محترم شهرستان که صدالبته با رای مردم به این جایگاه رسیده است، تامل در بیانیه شهردار محترم نشان می دهد که دستگاه تحت مدیریت ایشان علی رغم تأکیدات قانون مبنی بر عدم ورود مستقیم شهرداری به انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای شهر،حضوری فعال و پرشور در انتخابات داشته است.
لازم به یادآوری است که در بحبوحه انتخابات مجلس شورای اسلامی شایعاتی مبنی بر در اختیار قرار دادن ساختمان و ستاد برای دو تن از کاندیداهای مجلس که در بیانیه شهردار محترم نامشان آورده شده است، مطرح گردی که توسط شهردار محترم تکذیب شد.
بیانیه اخیر شهردار محترم در تعارض با تکذیب صورت گرفته است. و نشان میدهد ایشان در انتخاب نمایندگان مجلس برخلاف قانون سازمان تحت مدیریت خود را برای کاندیدا یا کاندیداهای موردِ نظرشان بسیج کرده اند. و بجای پرداختن به وظایف قانونی و کارهای بیشمار شهرداری وقت و زمان خود را صرف همکاری با کاندیداهایی نموده اند که بخت موفقیت بیشتری داشتند. چرا که در اینصورت تعداد حامیان صاحب منصب ایشان بیشتر و بیشتر میشد.
حال سوْال اصلی این است که با توجه به انتخابات شورای اسلامی شهر که زمان اندکی تا برگزاری آن باقیمانده است، رویکرد شهردار محترم چگونه خواهد بود؟ آیا شائعات مطرح شده در خصوص بستن لیستهای متعدد از جانب شهردار محترم واقعیت دارد؟؟
حمایت از لیستهای متعدد در جهت داشتن حامیان بیشتر در میان اعضای انتخابی احتمالی!!
نقش سازمانهای نظارتی در این میان کجاست؟؟
و چرا نباید جلوی رفتارهای اینچنینی که با روح فعالیت شورایی در تضاد است و از أهداف متعالی تشکیل شورا دور است، گرفته شود؟!

مسئولیت صحت و سقم متن بعهده نویسنده بوده و سایت خبری و تحلیلی جارستان هرگونه مسئولیتی را از خود سلب میکند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.