تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 0:41
کد خبر : 126617

بررسی آخرین وضعیت احداث ایستگاه های اتوبوس رشت در جلسه کمیسیون توسعه پایدار

بررسی آخرین وضعیت احداث ایستگاه های اتوبوس رشت در جلسه کمیسیون توسعه پایدار
هفتاد و پنجمین جلسه کمیسیون توسعه پایدار شورای اسلامی شهر رشت ظهر سه شنبه با محوریت «بررسی آخرین وضعیت احداث ایستگاه های اتوبوس» در ساختمان شورا برگزار شد.

جارستان:  هفتاد و پنجمین جلسه کمیسیون توسعه پایدار شورای اسلامی شهر رشت ظهر سه شنبه با محوریت «بررسی آخرین وضعیت احداث ایستگاه های اتوبوس» در ساختمان شورا برگزار شد.

 

نادر حسینی در ابتدای جلسه با تاکید بر اهمیت ارائه بسته های سرمایه گذاری در تسریع روند توسعه شهر رشت، بیان داشت: کمیسیون توسعه پایدار با همین نگاه در شورای ششم تاسیس شد و تا این لحظه توانسته کمک حال مدیریت شهری باشد.

 

نایب رئیس کمیسیون توسعه پایدار در ادامه اظهار داشت: یکی دیگر از وظایف کمیسیون توسعه پایدار نظارت بر پروژه های سرمایه گذاری شهرداری است و اخیرا در سطح شهر ایستگاه های اتوبوس جدیدی راه اندازی شده است.

 

نادر حسینی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به اینکه در تعداد اتوبوس و رانندگان پایه یک با کمبود مواجهیم، افزود: در جلسه امروز در خصوص پروژه احداث ایستگاه های اتوبوس تبادل نظر خواهیم داشت و می خواهیم بدانیم تعهد سرمایه گذار چه تعداد ایستگاه بوده و چه تعدادی اجرا شده است و نگاهی به مفاد قرارداد داشته باشیم.

 

حسن کریمی کرنق دیگر عضو کمیسیون توسعه پایدار نیز در بخش دیگری از این جلسه عنوان کرد: برخی از ایستگاه های احداث شده با استقبال خوبی همراه نبوده اند و گاهی حتی اتوبوس نیز از آن مسیر عبور نمی کند.

 

وی افزود: از نظر فضا، فضا کوچکتر از قبل شده است و از سوی دیگر در محلات کم برخوردار اتوبوس نداریم و یا به تعداد بسیار کمی داریم. این موارد پیش از این نیز مطرح شده است. توجه به این موضوعات، خواسته شورا است.

 

کریمی کرنق با تاکید بر ضرورت در نظر گرفتن اتوبوس برای باغ رضوان به ویژه برای پنجشنبه ها، خاطر نشان کرد: تاکنون اقدامی در این زمینه ندیده ایم و شهرداری باید به این موارد توجه کند.

 

ناصر عطایی رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری رشت، تصریح کرد: پروژه احداث ایستگاه های اتوبوس از سال های دور در مدیریت شهری مطرح بود و با حمایت اعضای شورا در این دوره اجرایی شد و به مراحل پایانی رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.