تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 - 18:59
کد خبر : 126556

حسینی عضو شورای رشت :

صدور پروانه ساخت و ساز برای زمین های فاقد سند

صدور پروانه ساخت و ساز برای زمین های فاقد سند
عضو شورای رشت گفت: در دیدار نوروزی اعضای شورا با دادستان مرکز استان، قول های مساعدی مبنی بر صدور پروانه ساخت برای زمین های فاقد سند بر اساس مدارک مربوط در اداره ثبت اسناد داده شد و امیدوارم با این اقدام مشکلات ساخت و ساز در زمین های نسقی برطرف شود.

جارستان: عضو شورای رشت گفت: در دیدار نوروزی اعضای شورا با دادستان مرکز استان، قول های مساعدی مبنی بر صدور پروانه ساخت برای زمین های فاقد سند بر اساس مدارک مربوط در اداره ثبت اسناد داده شد و امیدوارم با این اقدام مشکلات ساخت و ساز در زمین های نسقی برطرف شود.

 

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت عضو شورای شهر رشت با تبریک به مناسبت عملیات غرور آفرین وعده صادق اظهار کرد: امیدواریم شاهد تعالی همه جانبه ایران عزیزمان باشیم.

 

نادر حسینی با تبریک روز زمین پاک افزود: امیدواریم با اقداماتی که در این دولت در راستای بهبود وضعیت محیط زیست در دست انجام است ، زمینی عاری از آلودگی داشته باشیم.

 

وی به آغاز لایروبی رودخانه های رشت اشاره کرد و گفت: با این اقدام بخشی از آلودگی رودخانه ها کاهش پیدا می کند و ان شاا با راه اندازی تصفیه خانه بزرگ ،مشکلات فاضلاب رشت کاملا برطرف شود .

 

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه گاهی تعدد پرونده ها در کمیسیون ماده صد فراوان است افزود: از ریاست شورا تقاضا دارم در راستای تسریع و کیفیت بخشیدن به روند پیگیری و بررسی پرونده ها حداقل دو کمیسیون دیگر به تعداد کمیسیون های ماده صد افزوده شود.

 

حسینی با بیان اینکه قرار دادهای منعقد شده در شهرداری رشت و همچنین وجود املاک متعلق به مجموعه مدیریت شهری نیازمند نظارت بیشتر است تصریح کرد: پیشنهاد میکنم کمیسیون املاک و قرار دادها نیز در راستای نظارت بیشتر به این مهم راه اندازی شود تا ان شاا نسبت به حفظ بیت المال دقت بیشتری صورت گیرد و مباحث نیززبا جزئیات و دقت نظر بهتری بررسی شود.

 

 

حسینی به سفر رئیس جمهور به گیلان اشاره کرد و گفت: تقاضا داریم که برای جذب اعتبارات ملی در مباحثی از جمله رودخانه ها و رینگ ۹۰ متری و ترافیک با جدیت وارد عمل شد.

 

وی با قدردانی از تلاش های نیروهای فضای سبز رشت بیان کرد: رنگ آمیزی جداول و کاشت گل و گیاه با نظم و سبک خوبی در دست انجام است و لازم می دانم از نیروهای فضای سبز قدردانی کنم و همچنین برگزاری جام رمضان در سطح محلات رشت نیز اقدام خوبی بود و معتقدم در طول سال نسبت به احداث زمین های ورزشی در سطح محلات کم برخوردار شهر رشت توجه بیشتری معطوف شود.

 

حسینی با اشاره به دیدار نوروزی اعضای شورا با دادستان رشت بیان کرد: در این دیدار قول های مساعدی مبنی بر صدور پروانه ساخت برای زمین های فاقد سند بر اساس مدارک مربوط در اداره ثبت اسناد داده شد و امیدوارم با این اقدام مشکلات ساخت و ساز در زمین های نسقی برطرف شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.