تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 فروردین 1403 - 23:10
کد خبر : 126188

اولین پیروزی سپیدرود با هدایت سهیل حق شناس

اولین پیروزی سپیدرود با هدایت سهیل حق شناس
سپیدرود در نخستین مسابقه خانگی خود پس از برکناری فرشاد پیوس و حضور علی بهارمست و سهیل حق شناس موفق شد تا سه امتیاز شیرین را برابر تیم خوب آینده سازان اردبیل کسب کرد

جارستانسپیدرود در نخستین مسابقه خانگی خود پس از برکناری فرشاد پیوس و حضور علی بهارمست و سهیل حق شناس موفق شد تا سه امتیاز شیرین را برابر تیم خوب آینده سازان اردبیل کسب کرد تا با توجه به شکست شهرداری ماهشهر به رتبه سوم جدول صعود کند. بازی امیدوارکننده سپیدرود در این مسابقه نور امید را برای بازی های بعدی در دل سپیدرودی ها زنده نگه داشت تا همچنان تیم محبوب رشنی ها امیدوار به صعود باشد.

 

گزارش بازی

’۱۹فرار میثم فردوسی از جناح راست اردبیل و سانتر مواج میثم داخل محوطه جریمه به رضا مستعلی پور رسید تا او با یک ضربه دقیق گل نخست سپیدرود را به ثمر برساند.

 

’۲۵پیام ملکیان می توانست بر روی یک کار تیمی گل دوم سپیدروئد را به ثمر برساند که ضربه چکشی پیام را دروازه بان آینده سازان به سختی و با مشت راهی کرنر کرد.

 

’۴۷در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم سپیدرود می توانست روی کار تیمی و یک و دوی پیام ملکیان با میلاد پورصف شکن به گل دوم برسد که ضربه تمام کننده پورصف شکن دقت لازم را نداشت.

 

’۹۰سپیدرود در نیمه دوم با یک بازی منطقی و بدور از بازی احساسی سعی کرد تا مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشته باشد و با طرح حملات برنامه ریزی شده در چند موقعیت می توانست تعداد گل های خود را دو برابر کند که در نهایت شانس با مهاجمین سپیدرود یار نبود.

 

حاشیه ها

حضور هواداران پرشور سپیدرود در تبعیدگاه سرداجنگل نشان از این داشت که عشق به سپیدرود نه لیگ می شناسد و نه مصافت و دوری راه.

 

در حالی که نیمه دوم اتفاق خاصی نیفتاده بود داور در نیمه دوم بیش از ۸ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد!

 

در ابتدای بازی سعید مرتضوی و پویا عزیزپور دو بازیکن ابتدای فصل و فصل گذشته سپیدرود با هم تیم های سابق خود در عکس دست جمعی شرکت کردند تا نخستین عکس تیمی ۱۳ نفره فوتبال ایران شکل بگیرد!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.