تاریخ انتشار : جمعه 25 اسفند 1402 - 16:59
کد خبر : 125893

درباره پاسکاری جهانبخش آرمان با انتخاب جوان برگزیده گیلان؛

اگر قرار بر برخورد باشد شخص مدیرکل ورزش و جوانان گیلان است!

اگر قرار بر برخورد باشد شخص مدیرکل ورزش و جوانان گیلان است!

جارستان: گروه سیاسی| تقدیر از جوانان موفق در گیلان که در استانداری گیلان برگزار شد انتقادات دیگری را مطرح کرد. برخی آن را ادامه روند جوان نمونه گزینی در استانداری گیلان خواندند که با نامه استاندار گیلان برای جذب تعدادی از جوانان به اصطلاح نخبه سیاسی مطرح شده بود. تقدیر از جوانان موفق نیز که

جارستان: گروه سیاسی| تقدیر از جوانان موفق در گیلان که در استانداری گیلان برگزار شد انتقادات دیگری را مطرح کرد. برخی آن را ادامه روند جوان نمونه گزینی در استانداری گیلان خواندند که با نامه استاندار گیلان برای جذب تعدادی از جوانان به اصطلاح نخبه سیاسی مطرح شده بود. تقدیر از جوانان موفق نیز که در بخش‌های مختلف انجام گرفت از این قاعده مستثنی نیست.

برخی افرادی که در حوزه ادبیات و موسیقی و فیلم مورد تقدیر قرار گرفته‌اند دارای کار خاصی در این حوزه نیستند. به عنوان مثال، فردی که در بخش ادبیات برنده شده است رباعیاتی را منتشر کرده که هیچ شباهتی به شعر ندارد. در حوزه رسانه و فضای مجازی هم افرادی انتخاب شدند که حتی در بین اهالی رسانه هم شناخته شده نیستند.

با همه این‌ها طبق انتظار تنها برای یکی از کارآفرینان برگزیده زن دردسر ایجاد شده است.  هشت دستگاه پای کار بودند و این همه ناظر انقلابی! یعنی بعد از انتخاب تازه فهمیدند که به چه کسی جایزه دادند که حالا آقای مدیرکل ورزش و جوانان استان که خود مسئولیت اجرایی داشت می‌گوید با مقصران برخورد خواهد شد!

آیا در ورزش وقتی تیمی می‌بازد با دستیار سرمربی برخورد خواهد شد!؟ اگر قصوری صورت گرفته خودتان مقصرید و با شما باید برخورد شود. قرار نیست در این زمینه قصور را به گردن کسانی بیندازید که مسئولیت خاصی ندارند.

البته نگارنده معتقد است که حداقل در این زمینه قصوری صورت نگرفته است و فرد مورد نظر نیز شایستگی لازم را دارد. آقای آرمان می‌توانست نهایتا بگوید ملاک انتخاب ایشان خارج از مواضع سیاسی است.  ولی وقتی صحبت قصور می‌شود چرا به دیگران پاس می‌دهند؟ این چه شیوه رفتاری است که آقای آرمان دارد. به خاطر پست و مقام بدیهیات را زیر سوال نبرید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.