تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 15:24
کد خبر : 125872

وزیر کار:

صف کالابرگ وجود ندارد!

صف کالابرگ وجود ندارد!

جارستان: صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه صفی برای دریافت کالابرگ وجود ندارد، گفت: اگر جایی صف بود در رابطه با کالابرگ تصویر بگیرید و برای من بفرستید.   وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه صفی برای دریافت کالابرگ وجود ندارد، گفت: اگر جایی صف

جارستان: صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه صفی برای دریافت کالابرگ وجود ندارد، گفت: اگر جایی صف بود در رابطه با کالابرگ تصویر بگیرید و برای من بفرستید.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه صفی برای دریافت کالابرگ وجود ندارد، گفت: اگر جایی صف بود در رابطه با کالابرگ تصویر بگیرید و برای من بفرستید.

 

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره صف هایی طولانی برای دریافت برای کالابرگ الکترونیک گفت: خودتان شخصا بروید از یکی از این صف ها تصویر بگیرد و برای من بفرستید.

 

وی خطاب به خبرنگاری که این پرسش را مطرح کرده بود، گفت: صفی وجود ندارد، شما به عنوان وکیل من اگر جایی صف بود در رابطه با کالابرگ تصویر بگیرید و برای من بفرستید.

 

ویر کار در مورد آخرین وضعیت واگذاری پرسپولیس، گفت: سخنگوی دولت در این مورد صحبت می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.