تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1402 - 12:04
کد خبر : 125720

شکست پروژه رقیب سازی برای ملوان؛

کدام نماینده گیلان از عباس ایروانی متهم اقتصادی تعریف و تمجید کرده بود!؟

کدام نماینده گیلان از عباس ایروانی متهم اقتصادی تعریف و تمجید کرده بود!؟
احمد دنیامالی نماینده بندرانزلی با تقدیر فراوان از ایروانی گفته بود« این مجموعه بسیار صالح ، خوشنام و پاکدست در حوزه تامین قطعات است و در کل کشور موجب اشتغالزایی شده اند

جارستان: گروه سیاسی| در روز‌های گذشته عباس ایروانی، رئیس گروه قطعه‌سازی «عظام» دستگیر شد. براساس اطلاع‌رسانی‌های قوه قضائیه، ایروانی که علی‌رغم صدور حکم نهایی دادگاه و ابلاغ آن به وی، نسبت به حکم تمکین نکرده و مخفی شده بود، محل اختفای وی توسط وزارت اطلاعات شناسایی و پس از دستگیری به مرجع قضایی تحویل داده شد.

پرونده  اصلی ایروانی مربوط به قاچاق سازمان‌یافته قطعه خودرو است که در آن محکوم شده است. مورد دوم از اتهامات ایروانی که حالا حکم قطعی آن نیز صادر شده، عدم بازپرداخت تسهیلات قابل توجهی است که برای دریافت این تسهیلات نیز ظاهرا تخلفات زیادی را متحمل شده است.

سال گذشته جشن پایان سال کانون فرهنگی ورزشی مهر عظام  در انزلی با حضور عباس ایروانی مالک هلدینگ عظام ، احمد دنیامالی نماینده مردم شهرستان بندر انزلی ، علی کفاشیان رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی مهر عظام ، مربیان و کادر فنی باشگاه ، ورزشکاران و خانواده های آنان برگزار شده بود.
در این مراسم، احمد دنیامالی نماینده بندرانزلی با تقدیر فراوان از ایروانی گفته بود« این مجموعه بسیار صالح ، خوشنام و پاکدست در حوزه تامین قطعات است و در کل کشور موجب اشتغالزایی شده اند . امیدوارم بتوانیم شرایطی برای سرمایه گذاری این مجموعه و اشتغالزایی بیشتر آنان در شهرستان فراهم نماییم.»
ظاهرا با دستگیری ایروانی یکی از پروژه‌های دنیامالی در انزلی برای جذب و استعدادیابی ورزشکاران شکست خورده است. در واقع مهرعظام قرار بود با پشتوانه پول ایروانی همان کاری را انجام دهد که ملوان سالهاست بدان شناخته شود. دنیامالی از این پروژه حمایت کرد، ولی آیا حالا هم حاضر است این افراد را ستایش کند و آن‌ها را خوشنام بداند؟ آقای دنیامالی از اعتبار نمایندگی انزلی برای کسانی هزینه کرد که متهم به فساد اقتصادی هستند. او حداقل یک عذرخواهی به جایگاه خود بدهکار است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.