تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1402 - 18:43
کد خبر : 125435

جزئیات قتل زن شیرینی فروشی در لولمان

جزئیات قتل زن شیرینی فروشی در لولمان
صبح روز یکشنبه و درحالی‌که بسیاری درحال ‌گذران روز تعطیل خود بودند، سارقی یک زن شیرینی‌فروش را پس از سرقت و با ضربات چاقو در شهر لولمان شهرستان رشت به قتل رساند.

جارستان:  صبح روز یکشنبه و درحالی‌که بسیاری درحال ‌گذران روز تعطیل خود بودند، سارقی یک زن شیرینی‌فروش را پس از سرقت و با ضربات چاقو در شهر لولمان شهرستان رشت به قتل رساند.

 

قتلی‌که حیرت و شوک اهالی این شهر را به همراه داشت و هنوز علت قتل مشخص نیست. براساس اعلام پلیس آگاهی، ماموران همچنان به‌دنبال یافتن سرنخی از سارق فراری هستند.

 

«درست شنیدم‌ که ‌کشته شده؟»، «روحت شاد»، «دیگه نیستی برامون‌ کیکای خوشگل درست‌کنی»، اینها پیام‌های کسانی است ‌که عاطفه آبادگر، صاحب شیرینی‌فروشی آرشیدا را می‌شناختند یا زمانی‌که زنده بود به او سفارش پخت کیک و شیرینی می‌دادند. حالا از این زن شیرینی‌فروش یک صفحه اینستاگرامی باقی‌مانده با کلی عکس شیرینی وکیک‌های رنگارنگ،عکس دختر۱۱ساله‌اش آرشیدا و همسرش امید نقی‌زاده که هنوزهم باورش نمی‌شودهمسرش را ازدست داده است: «این شیرینی‌فروشی متعلق به پدرهمسرم بود که خانمم درآن برای مشتریانش‌ کیک وشیرینی آماده می‌کرد. روز یکشنبه همسرم چون سفارش‌کار داشت، از بازار خرید کرد و بعد به من‌ گفت امروز مشتری زیاد دارم وبه مغازه رفت و من هم به مغازه خودم رفتم. مغازه همسرم دوربین مداربسته داشت اما به‌دلیل مشکل فنی تصاویر ضبط نشده بود و ازروی تصاویر دوربین مداربسته مغازه موبایل‌فروشی متوجه برخی اتفافات شدیم. قتل بین ساعت هشت ونیم تا ۹صبح اتفاق افتاد. خانمم بعد از خرید وارد مغازه شد وخریدهایش را روی میز گذاشت. طبق تصاویر دوربین مداربسته، قاتل ازساعت هشت صبح اطراف مغازه خانمم کمین‌ کرده بود و ماسک، کلاه، لباس بادگیر و شلوار جین به تن داشت. همسرم مشغول درست‌کردن کیک بود که قاتل واردمغازه شد و پس از قتل همسرم، خودروی پراید نوک‌مدادی، مقداری طلا و گوشی تلفن‌همراه او را سرقت‌ کرد. او حتی یک جعبه شیرینی و موزهایی‌ که همسرم خریده بود را هم برداشت و با خودروی همسرم فرار کرد. نمی‌دانم چند ضربه چاقو به همسرم زده است و از جزئیات آن هیچ اطلاعی ندارم. قبل از این‌که جسد همسرم توسط یکی ازمشتریان او که آمده بود سفارشش را ببرد کشف شود، صدای درگیری بین سارق وهمسرم داخل مغازه پیچیده بود اما همسایه‌ها فکر می‌کردند خانمم با دخترم آرشیدا صحبت می‌کند برای همین پیگیر علت سروصدا نشده بودند، درحالی‌که در تمام آن لحظات سارق با همسرم درگیر بود که به جنایت منجر شد.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.