تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اسفند 1402 - 11:20
کد خبر : 125389

بارش برف در گیلان به یک متر رسید / قطعی برق در سراوان رشت

بارش برف در گیلان به یک متر رسید / قطعی برق در سراوان رشت
بارش برف در گیلان به یک متر رسید و استاندار گیلان از بازگشایی کلیه راه های اصلی خبر داد.

جارستان:  اسدالله عباسی در حاشیه بازدید از عملیات برف‌روبی محور رشت – سراوان در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: همراه با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و فرمانده پلیس راه، در حال بازدید از محورهای حمل‌ونقل هستیم و در حال حاضر در محور رشت – امامزاده هاشم تردد داریم که باز است.

 

وی افزود: تمام راه‌های اصلی بازگشایی یافته‌اند و فرآیند بازگشایی راه‌های فرعی همچنان ادامه دارد؛ این در حالی است که بارش بیش از یک متر برف در مناطق کوهستانی استان ادامه دارد.

 

استاندار گیلان نعمت برف را مناسب برای افزایش نشاط مردم دانست و اظهار کرد: تیم‌های راهداری و سایر دستگاه‌های امدادی در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند.

 

عباسی از برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران استان در ساعات آینده برای افزایش هماهنگی‌ها خبر داد و اظهار کرد: در شهرهای رشت، آستانه اشرفیه، کوچصفهان، لاهیجان و سیاهکل بارش برف به شدت ادامه دارد و به همین دلیل علاوه بر تعطیلی مدارس، کارکنان ادارات با یک ساعت تاخیر در محل کار حضور پیدا می‌کنند.

 

وی با اشاره به فعالیت کارکنان شهرداری رشت در برف‌روبی معابر، افزود: شهروندان نیز برای جلوگیری از ترافیک، به همکاری‌های لازم را داشته باشند. بازگشایی معابر شهرک لاکانشهر رشت نیز به زودی آغاز می‌شود.

 

استاندار گیلان از مردم خواست در مصرف آب، برق و گاز مدیریت داشته باشند و تصریح کرد: در منطقه سراوان رشت به دلیل آسیب دیدن ترانس، قطعی برق رخ داده و کارکنان توزیع برق در حال رفع مشکل هستند.

 

وی از مردم خواست که از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند و اظهار کرد: شدت بارش برف طی امروز ادامه دارد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.