تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1402 - 9:21
کد خبر : 125302

نوبخت در دیدار با اعضای شورای استان گیلان حزب کارگزاران سازندگی:

راه صیانت از حقوق مردم، سکوت و قهر نیست

راه صیانت از حقوق مردم، سکوت و قهر نیست
جمعی از اعضای حزب کارگزاران سازندگی استان گیلان طی نشستی با محمد باقر نوبخت، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در رشت به گفتگو پرداختند.

جارستان: جمعی از اعضای حزب کارگزاران سازندگی استان گیلان طی نشستی با محمد باقر نوبخت، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در رشت به گفتگو پرداختند.

 

تعدادی از اعضای شورای استان حزب کارگزاران سازندگی-تشکیلات استان گیلان در این دیدار صمیمانه، نقطه نظرات خویش را ابراز کرده و به بیان دغدغه های جامعه پرداختند.

 

محمد باقر نوبخت در این نشست با دوره بخشی از آنچه در سالهای اخیر بر کشور گذشت گفت: با وجود تمام دلخوری ها من فکر می کنم ما راهی به جز استمرار حضور برای صیانت از حقوق مردم نداریم و گمان نمی کنم سکوت و قهر بتواند دستاوردی برای ملت عزیز ایران به ارمغان بیاورد.

 

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه با تأکید بر اینکه فضای سرد جامعه و ناراحتی مردم قابل درک است ادامه داد: همین روزهای سخت و تلخی هاست که ما را وادار می کند عافیت طلبی را کنار گذاشته و عرصه را خالی نکنیم.

 

نوبخت در پایان ضمن تشکر از حزب کارگزاران سازندگی گفت: حزب شما دارای ریشه و نامی بزرگ است که همواره در جهت منافع ملی گام برداشته و دلسوزانه پای کار ایستاده است.

 

اسماعیل محمدی خواه، دبیر حزب کارگزاران سازندگی در استان گیلان، در ابتدای این دیدار به تشریح مواضع حزب پرداخت و گفت: ما برای فردای ایران در کنار اندک کاندیداهای باقی مانده در عرصه رقابت ایستاده ایم و امیدواریم که گامهای توسعه، توان برداشته شدن داشته باشند.

 

دیگر اعضای حاضر در این نشست نیز با اشاره به ناراحتی عمیق جامعه و دلسردی بحق مردم، برای پیروزی محمد باقر نوبخت در انتخابات پیش رو، آرزوی موفقیت جهت حضور مؤثر وی در پارلمان نمودند.

 

گفتنی است محمد باقر نوبخت پیش از این مردم رشت را در مجالس سوم، چهارم، پنجم و ششم نمایندگی کرده است. همچنین او معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در دولت های یازدهم و دوازدهم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.