تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 10:31
کد خبر : 124994

“هیولا” ؛ تئاتر به مثابه مستند

“هیولا” ؛ تئاتر به مثابه مستند
تئاتر هیولا که این روزها در تماشاخانه نارون به روی صحنه می‌رود، یک نمای کلاسیک اما پویا از قوانین حاکم بر روابط بین فردی‌ست. جایی که هزاردستان به استیصال می‌افتند و کار از کار می‌گذرد. جایی که مهم‌ترین‌ها بی‌اهمیت می‌نمایند. جایی که خیال واقعی می‌شود

جارستانتئاتر هیولا که این روزها در تماشاخانه نارون به روی صحنه می‌رود، یک نمای کلاسیک اما پویا از قوانین حاکم بر روابط بین فردی‌ست. جایی که هزاردستان به استیصال می‌افتند و کار از کار می‌گذرد. جایی که مهم‌ترین‌ها بی‌اهمیت می‌نمایند. جایی که خیال واقعی می‌شود.

 

این نمایش یک ساعت پانزده دقیقه‌ای، مدام برای مخاطب دژاوو پیش می‌آورد او را به لحظه‌ای می‌برد که هرگز نبوده. پیشامدها مرتب حاضرین در سالن را از صندلی‌شان جدا می‌کند به جایی دور، در این نزدیکی‌ها می‌برد.

 

هیولا اثری خوش ساخت و قابل تامل است. داستان یک دست و خالی از مولفه‌های گل درشت است. خط داستان مسیری قابل دفاع دارد و ضرب آهنگ کار مخاطب را به راحتی با خود همراه می‌کند.

 

شاید این نمایش جدی که با ته مزه طنز مزین شده را بتوان در زمره بهترین تئاترهای اخیر این ژانر در گیلان طبقه بندی کرد.

 

هیولا به نویسندگی و کارگردانی مهرداد بخشی و بازی علی بدر طالعی، بابک تیزهوش، احمد مرزبان، امیر خدا مهری، بهنام جهانی، مجتبی بهمنی، حسین گلیزاده، هادی آذرنگ، غزل نوحی، علی صادقپور، آرش انتظامی و مهرداد بخشی و همینطور صدا پیشگی مهران داودزاده از نوزدهم بهمن بر رو صحنه رفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.