تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 - 20:44
کد خبر : 124799

به میزبانی کانون پرورش فکری گیلان؛

جشن بچه‌های امروز، آینده روشن برگزار شد+ تصاویر

جشن بچه‌های امروز، آینده روشن برگزار شد+ تصاویر
جشن ملی بچه های امروز آینده روشن بمناسبت چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی به همت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان ،کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت دهه فجر و تشکل های مردم نهاد در 16 بهمن ماه به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان برگزار شد . 

جارستان:  جشن ملی بچه های امروز ، آینده روشن به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان برگزار شد.

جشن ملی بچه های امروز آینده روشن بمناسبت چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی به همت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان ،کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت دهه فجر و تشکل های مردم نهاد در ۱۶ بهمن ماه به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان برگزار شد .

محمد مهدی نیازمند مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان در این جشنواره بر ضرورت و اهتمام جدی و جهادی فعالیت فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان بعنوان آینده سازان کشور تاکید کردند و برگزاری برنامه های فرهنگی متناسب با ایام االله دهه فجر را بعنوان یکی از ابزارهای زیر بنایی موثر در انتقال ارزش ها و میراث گرانبهای انقلاب اسلامی به نسل جدید قلمداد کردند و افزودند که در حوزه ی کودک و نوجوان بیش از پیش نیازمند تولید محتوای ارزش محور هستیم که بتوانیم ارزش ها ، باورها و آرمانهای انقلاب اسلامی را در نسل جدید نهادینه کنیم .

اجرای ویژه برنامه های قصه گویی، شعر خوانی ، نمایش عروسکی و موسیقی کودک و نوجوان از برنامه های برگزار شده در این جشنواره بود . همچنین در این برنامه از فرزند شهید مدافع حرم محمد اتابه و برگزیدگان فرهنگی هنری تجلیل و نمایشگاه آثارهنرهای تجسمی مربیان و اعضا کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان گیلان بمدت ۱۰ روز افتتاح ودر نگارخانه این کانون آغاز بکار کرد .

شایان ذکر است جشنواره های فرهنگی هنری و اجتماعی ، بامحوریت سرمایه اجتماعی ، مشارکت اجتماعی ، و نشاط اجتماعی توسط دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان و با مشارکت تشکل های مردم نهاد در آستانه‌ی چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در حال برگزاری می باشد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.