تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 - 18:19
کد خبر : 124794

ناتوانی‌ در میزبانی از تراکتور در تالش به مسئولین شهرستان اضافه شد

ناتوانی‌ در میزبانی از تراکتور  در تالش به مسئولین شهرستان اضافه شد
تیم فوتبال چوکای تالش که باید در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی روز پنج شنبه به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز برود اما مکان برگزاری این بازی به یک مشکل جدی تبدیل شده بود.

جارستان:   تیم فوتبال چوکای تالش که باید در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی روز پنج شنبه به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز برود اما مکان برگزاری این بازی به یک مشکل جدی تبدیل شده بود.

 

به نقل از آویشارخبر؛ پس از اینکه سازمان لیگ ورزشگاه سردار جنگل رشت را به عنوان محل برگزاری بازی چوکا و تراکتور اعلام کرد با اعتراض هیات فوتبال تالش نماینده فدراسیون در ورزشگاه پوریای ولی تالش حضور و از این ورزشگاه بازدید تا مجوز برگزاری این دیدار مهم در قلعه عقابها صادر شود.

 

بعد از بازید نماینده فدراسیون، محمد نژاد رییس هیات فوتبال شهرستان از موافقت سازمان لیگ با برگزاری بازی چوکا و تراکتور در ورزشگاه پوریای ولی تالش خبرداد که موجی از شادی در بین هواداران چوکای تالش به وجود آمد تا پس از سالها میزبان یک تیم لیگ برتری باشند.‌

 

 

اما باز هم مسئولین شهرستان در برگزاری این بازی ضعیف عمل کرده تا سازمان لیگ ورزشگاه سردار جنگل را برای این بازی انتخاب نماید.

 

 

حال مسئولین شهری که در ساخت پل، جاده و…. ناتوان بودند در برگزاری یک بازی جام حذفی نیز مردود شدند تا هواداران پرشور چوکا برای تماشا و تشویق تیم محبوب خود کیلومترها به سمت رشت حرکت کنند و مسئولین شهرستان نیز بازنده این بازی شوند.‌

 

البته مسئولین باشگاه چوکای تالش تاکید کرده بودند در صورتی که این بازی در رشت برگزار شود از حضور در این مسابقه انصراف خواهند داد که باید منتظر ماند و دید آیا این بازی برگزار خواهد یا چوکا از مصاف با تراکتور انصراف خواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.