تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 - 17:58
کد خبر : 124790

مسعود عباس نژاد عضو شورای شهر رشت:

مجلس برای کوچکی‌نژاد جذابیتی ندارد / وظیفه ماست که از او حمایت کنیم!

مجلس برای کوچکی‌نژاد جذابیتی ندارد /  وظیفه ماست که  از او حمایت کنیم!
عضو شورای شهررشت معتقد است مجلس برای جبار کوچکی نژاد جذابیتی ندارد و وظیفه مردم است که از حمایت کنند. 

جارستان:  عضو شورای شهررشت معتقد است مجلس برای جبار کوچکی نژاد جذابیتی ندارد و وظیفه مردم است که از او حمایت کنند.

 

به نقل از جنگل مدیا؛ مسعود عباس نژاد در مراسم جشن دهه فجر انقلاب اسلامی با تبریک این دهه به تمام فجرآفرینان به ویژه شهروندان رشت اظهار کرد: پس از حدود ۲۷ ماه که در شورای اسلامی شهر رشت مشغول خدمتگزاری به مردم این شهر هستم به خود می بالم که دوستان بزرگواری را در کنار خود دارم.

وی به نزدیک شدن ایام انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: ۱۱ اسفند ماه همه با هم در پای صندوق های رای حاضر می شویم.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه حضور پر شور مردم در مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشان دهنده صداقت و در کنار مردم بودن است، تصریح کرد: حضور آحاد مردم در مراسم انقلاب انرژی مضاعفی به بنده داده است.

عباس نژاد به همراهی جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با مدیریت شهری در اجرای برنامه ها و پروژه های شهر رشت اشاره کرد و گفت: اگر امروز مدیریت شهری رشت می تواند برای برطرف کردن مشکلات شهروندان گام بردارد به طور قطع با حمایت های بی دریغ مهندس کوچکی نژاد است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، بیان کرد: اجازه نمی دهیم افراد شکست خورده برای ما تصمیم بگیرند و مردم را برای حضور در انتخابات دلسرد کنند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت به چهار دوره نمایندگی جبار کوچکی نژاده در مجلس اشاره کرد و یادآور شد: کوچکی نژاد ۱۶ سال عمر خود را برای نمایندگی مردم این شهر گذاشت و دیگر برای او جذابیت ندارد و اکنون وظیفه ماست که از او حمایت کنیم.

عباس نژاد با بیان اینکه وظیفه داریم در حوزه مدیریت شهری اجرای پل های روگذر و گشایش خیابان های جدید را به اتمام برسانیم، اظهار کرد: انجام امر مذکور با تلاش مضاعف مجموعه مدیریت شهری با پشتیبانی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تحقق پیدا می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.