تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1402 - 12:57
کد خبر : 124740

بر خلاف تکذیب محمد حسین داودی؛

صندوق‌های کار آفرینی در گیلان ادغام شدند!

صندوق‌های کار آفرینی در گیلان ادغام شدند!
محمد حسین داودی مدیر صندوق کار آفرینی امید گیلان طی مصاحبه‌ با رسانه ها قاطعانه این موضوع را تکذيب کرده بود.

جارستان: گروه گیلان| شنید‌ه‌ها در چند ماه اخیر حاکی از آن بود که گیلان و مازندران به عنوان دو استان پایلوت برای جمع آوری صندوق‌های کار آفرینی شعب شهرستان ها و ادغام آن با مرکز استان انتخاب شده‌اند و زمزمه‌هایی از آغاز این اتفاق در غرب گیلان نیز به گوش می‌ رسید.

اما محمد حسین داودی مدیر صندوق کار آفرینی امید گیلان طی مصاحبه‌ با رسانه ها قاطعانه این موضوع را تکذیب کرده بود.

بر خلاف این تکذیب ادغام ۵۰ درصد از شعب شهرستانی این صندوق در هفته‌های گذشته آغاز و همچنان ادامه دارد؛ این اتفاق که به صورت کشوری به بهانه کاهش هزینه‌ها و آنلاین کردن خدمات صورت گرفته است در گیلان با بی تفاوتی مدیریت استانی نسبت به گیلانیان متاسفانه شرایط را برای مردم روستا‌ها و مناطق محروم از اینترنت و … برای استفاده از حق خود که دولت به آنان داده سخت کرده است.

در این راستا بنظر می رسد ادغام شعبه سیاهکل در شعبه لاهیجان و شعبه شفت به شعبه فومن انجام شده و در ماسال که ساختمان صندوق‌ کار آفرینی به صورت امانی به این سازمان داده شده بود و مبلغی برای آن پرداخت نمی‌شد در لیست ادغام با شعبه صومعه سرا قرار گرفته است و سبب نگرانی روستا نشینان خطه تالش شده است.

در صورتی که مشابه این اتفاق در آستارا رخ داده است اما حضور به موقع مرحبا نماینده آستارا سبب شد که با تهیه یک ساختمان امانی از انتقال این شعبه این صندوق به هشتپر جلوگیری شود.

شنیده‌ها حاکی از این این است که در هفته‌های آتی باید منتظر شنیده شدن خبر ادغام صندوق‌های رضوانشهر با انزلی و شعبه املش با رودسر و… باشیم.

این که مدیرعامل این سازمان ننگ اجرایی کردن این طرح را در کارنامه کاری خود قراره داده است و تکذیب کذب این نقل و انتقالات که نشان دهنده عدم توانایی مدیریت داودی و بی سر و سامانی و بی تفاوتی معاونت اقتصادی استانداری در این حوزه است، دقت نظر مراجع بالاسری و اندک نمایندگان مطالبه گر گیلان را می‌طلبد.

داودی با این ضعف در عملکرد و خوش خدمتی به مدیران تهران نشین خود باید پاسخگوی هزاران روستایی و شهری در گیلان باشد که با رقم خوردن این اتفاق مطالبه حق و حقوقشان از وام های کم بازده دولتی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.