تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1402 - 12:07
کد خبر : 124731

لااقل از پسرت مایه نگذار؛

حمایت‌های انتخاباتی فردین معصومی به طنز تبدیل شده است!

حمایت‌های انتخاباتی فردین معصومی به طنز تبدیل شده است!
آن‌چه مایه تاسف است وی در آخرین نطق انتخاباتی خود در دفاع از یک کاندیدای فومن و شفت پای پسر خودش را هم وسط کشیده است و قول داده که او نیز در برهه بعدی حضور خواهد داشت.

جارستان: گروه سیاسی: حمایت‌های انتخاباتی فردین معصومی قهرمان سابق کشتی گیلان که در هر دوره عوض نیز می‌شود به یک طنز تبدیل شده است. امثال حسن محمدیاری، ناصر عاشوری، کاظم دلخوش، حسن تامینی و حالا هم حمیدرضا امام پناهی! وی در انتخابات ریاست جمهوری هم یک بار مدالش را به احمدی نژاد داد، بار دیگر از روحانی حمایت کرد و دوره گذشته حامی رئیسی محسوب می‌شد.

به واقع شان و شخصیت یک ورزشکار این نیست که مدام در میتینگ انتخاباتی این و آن حضور داشته باشد. ولی آن‌چه مایه تاسف است وی در آخرین نطق انتخاباتی خود در دفاع از یک کاندیدای فومن و شفت پای پسر خودش را هم وسط کشیده است و قول داده که او نیز در برهه بعدی حضور خواهد داشت.

امیررضا معصومی در این سالها کم افتخارآفرینی نکرده و یک قهرمان جوان ملی است که در رده‌های مختلف سنی جهان به مدال طلا دست یافته است. واقعا حیف است او را از همین حالا به این بساط انتخاباتی سیاسی منتقل کند. از آن گذشته این حمایت‌ها چه تاثیری دارد. الان کسی می‌گوید برویم به فلان کاندیدا رای بدهیم چون فردین معصومی حمایت کرده است؟

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.