تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 - 9:52
کد خبر : 124321

آفتاب یزد موافق و فرهیختگان مخالف؛

واکنش متفاوت دو روزنامه اصولگرا و اصلاح طلب به ردصلاحیت روحانی

واکنش متفاوت دو روزنامه اصولگرا و اصلاح طلب به ردصلاحیت روحانی
روزنامه آفتاب یزد با تیتر « شورای نگهبان به داد حسن روحانی رسید» ردصلاحیت روحانی را به نفع خودش دانست

جارستان: گروه سیاسی: دو روزنامه اصولگرا و اصلاح طلب واکنش متفاوتی به ردصلاحیت روحانی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری داشتند.

روزنامه اصولگرای فرهیختگان از این امر انتقاد کرد و روزنامه آفتاب یزد از این کار حمایت داشت.

روزنامه فرهیختگان نوشت: نحوه ورود حسن روحانی به انتخابات و کنشگری او تاکنون خبر از این می‌داد که او سعی دارد ضمن نقد دولت و مجلس، با جریان تحریم‌طلب مرزبندی داشته باشد؛ لذا نکته اول در ردصلاحیت او این است که یک عنصر مهم در جریان مخالف تحریم انتخابات، ردصلاحیت شده است. این به یک معنا پاس گل به جریان تحریم‌طلب خواهد بود و سبب تقویت استدلال آن‌ها در میان بدنه اجتماعی‌شان می‌شود. «روزنامه فرهیختگان نوشت:» نحوه ورود حسن روحانی به انتخابات و کنشگری او تاکنون خبر از این می‌داد که او سعی دارد ضمن نقد دولت و مجلس، با جریان تحریم‌طلب مرزبندی داشته باشد؛ لذا نکته اول در ردصلاحیت او این است که یک عنصر مهم در جریان مخالف تحریم انتخابات، ردصلاحیت شده است. این به یک معنا پاس گل به جریان تحریم‌طلب خواهد بود و سبب تقویت استدلال آن‌ها در میان بدنه اجتماعی‌شان می‌شود.

با این حال روزنامه آفتاب یزد با تیتر « شورای نگهبان به داد حسن روحانی رسید» ردصلاحیت روحانی را به نفع خودش دانست. این روزنامه معتقد است که روحانی شانسی برای پیروزی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نداشت.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.