تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 - 18:17
کد خبر : 124199

انتقاد اینستاگرامی و‌کم سابقه عضو شورای رشت از مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری!

انتقاد اینستاگرامی و‌کم سابقه عضو شورای رشت از مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری!

جارستان: گروه شهری| شمس شفیعی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت طی چند رشته استوری انتقادات صریحی از مدیریت پسماند شهرداری رشت ارائه کرده است. شفیعی در پیام‌های خود مدعی است که ریاست پسماند شهرداری رشت تخصصی در زمینه پسماند ندارد و متخصص حوزه آتش‌نشانی است. وی همچنین یکی از اعضای هیات مدیره سازمان

جارستان: گروه شهری| شمس شفیعی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت طی چند رشته استوری انتقادات صریحی از مدیریت پسماند شهرداری رشت ارائه کرده است.

شفیعی در پیام‌های خود مدعی است که ریاست پسماند شهرداری رشت تخصصی در زمینه پسماند ندارد و متخصص حوزه آتش‌نشانی است. وی همچنین یکی از اعضای هیات مدیره سازمان پسماند را پشت پرده اصلی ماجرا می‎‌داند. ظاهرا عضو شورا ناراحت است که چرا مدیرعامل پسماند شهردار به همراه این شخص  به جای حضور در جلسه کمیسیون در نمایشگاه تهران حضور دارد. این در حالی است که تمام شهرداری‌های بزرگ کشور در نمایشگاه ملی شهریران حضور داشتند.

در حالی که شورای ششم مدعی است بیشترین تعامل را با مدیریت شهری جدید دارد، انتقاداتی از این دست توسط عضو شورا در ملا عام عجیب است و کم سابقه! انتظار می‌رود اعضای شورا به جای انتقادات شخصی و زیرسوال بردن افراد در مورد چالش‌های مدیریتی صحبت کنند.

گفتنی است روابط  مدیرعامل پسماند با معاون عمرانی شهرداری که برادر این عضو شورا است در هاله ابهام قرار دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.