تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1402 - 16:43
کد خبر : 123888

پایان نیم فصل برای سپیدرود با طعم خوش پیروزی

پایان نیم فصل برای سپیدرود با طعم خوش پیروزی
سپیدرود در سومین مسابقه پی در پی به برتری رسید و ارزش این بردها زمانی بیشتر می شود که بدانیم دو برد آن خارج از خانه بوده و دو تیم مقابل جزیی از 6 تیم بالای جدول بودند.

جارستان: سپیدرود در سومین مسابقه پی در پی به برتری رسید و ارزش این بردها زمانی بیشتر می شود که بدانیم دو برد آن خارج از خانه بوده و دو تیم مقابل جزیی از ۶ تیم بالای جدول بودند. حالا شاگردان فرشاد پیوس با صلابت و اقتدار قهرمانی نیم فصل را بدست آوردند و مقتدرانه در تعطیلات می خواهند خود را برای کارزار اصلی و کسب عنوان قهرمانی فصل آماده کنند. سپیدرود با کمک عاشقانش امسال جشنی بی نظیر و بی بازگشت را برای فرار از فراموشخانه لیگ دو در در اردی بهشت رویایی در پیش خواهد داشت.

گل سپیدرود را در این بازی میلاد پورصف شکن در دقیقه ۵۸به ثمر رساند

 

گزارش بازی

’۲۰مسابقه در ۲۰ دقیقه ای ابتدایی بیشتر در میانه های میدان در جریان بود و سه کرنر برای فولادنوین و دو کرنر برای سپیدرود تنها اتفاق های مهم این دقایق بود که نتیجه ای برای دو تیم در بر نداشت.

 

’۴۵در نهایت این مسابقه آرام و کم حادثه در نیمه نخست با همان نتیجه ای که دو تیم وارد زمین شده بودند به پایان رسید تا تیم ها برای گوش سپردن به فرامین مربیان به رختکن بروند.

 

’۵۳شوت سر ضرب رضا عاشوری از کنج محوطه جریمه وارد دروازه فولادنوین شد که داور اعلام افساید کرد.

 

’۵۸درست شبیه گلی که رضا عاشوری زد و داور اعلام آفساید کرد این بار از جناح چپ با پاس زیبای میثم فردوسی این میلاد پورصف شکن بود که تا عمق قلب خط دفاعی فولاد نفوذ کرد و در حالت تک به تک و با ضربه ای استادانه گل نخست سپیدرود را به ثمر رساند.

 

’۶۱خطای واضح پنالتی بر روی رضا عاشوری را داور به سادگی از آن چشم پوشی کرد و رای به ادامه بازی داد.

 

حاشیه ها

تیم سپیدرود در برابر فولادنوین سرخ پوش از پیراهن دوم خود به رنگ سپید استفاده کرد و در میدان حاضر شد.

 

آقایان حامد یوسفی مالک و مهندس پارسا مدیرعامل باشگاه سپیدرود همراه تیم به اهواز رفته بودند و در ورزشگاه فولاد حضور داشتند.

 

معدود هواداران فولادنوین اهواز با حضور در جایگاه خبرنگاران و ایجاد سر و صدا و سخنان دور از ادب امکان پوشش مناسب رسانه ای این مسابقه را سلب کرده بودند و اعتراض کادر مدیرتی سپیدرود به مسئولین برگزاری مسابقه هم راه به جایی نبرد!

/سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.