تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1402 - 16:02
کد خبر : 123830

چرا شهردار رودبار عزل شد؟

چرا شهردار رودبار عزل شد؟
در این خبر به توضیحاتی درباره علت عزل شهردار رودبار با رای دیوان عدالت اداری پرداخته شده است.

جارستان: شهردار رودبار با رای شبعه ۳۵ دیوان عدالت اداری از سمت خود عزل شد.

 

صادقی عضو شورای شهر رودبار گفت: با توجه به پیگیری‌هایی که در طول این مدت از طریق مسوولان استان گیلان داشتیم و نتیجه نگرفتیم، مجبور شدیم این موضوع را از طریق مسوولان کشوری پیگیری کنیم. متاسفانه حکم شهردار رودبار امضا شد و ما هم به عنوان اعضای شورای شهر به نشانه اعتراض به این حکم و انتصاب وی به عنوان شهردار، به دیوان عدالت اداری شکایت کردیم و تمامی مدارک و مستندات‌مان را هم ارائه دادیم.

 

سخنگوی شورای شهر رودبار تصریح کرد: قاضی هم با ما در این باره حضوری صحبت کرد و تمامی حرف های ما را شنید و بعد از مدتی رای ابطال حکم شهردار رودبار از طریق شعبه ۳۵ دیوان صادر شد.

 

این عضو شورای شهر رودبار با انتقاد از عملکرد استانداری گیلان افزود: به رغم همه پیگیری‌هایی که در این مدت از طریق استانداری داشتیم، این نهاد چشم بر تخلف فرماندار رودبار بست و متاسفانه هیچ‌گونه اقدامی از سوی استانداری صورت نگرفت و ما مجبور شدیم این تخلفات را از خارج استان پیگیری کنیم.

 

صادقی عنوان کرد: حال که دستگاه قضا متوجه شده در شهرستان رودبار تخلفی با این ابعاد صورت گرفته امیدوارم به طور جد پیگیر موضوع باشد و با عاملان این تخلف هم برخورد کند.

 

سخنگوی شورای شهر رودبار همچنین با اشاره به انتقال موضوع تخلف فرماندار در موضوع انتصاب شهردار به وزارت کشور گفت: از همان ابتدا موضوع را با استانداری گیلان و وزارت کشور در میان گذاشتیم، اما متاسفانه استانداری هم به شکایت ما توجهی نکرد و در کمال ناباوری حکم شهردار رودبار با همه تخلفات صورت گرفته، امضا و صادر شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.