تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1402 - 20:18
کد خبر : 123658

انتقاد هنرمندان استان در صفحات مجازی؛

افزایش چند برابری و نجومی سالن‌‍‌های تئاتر استان گیلان!

افزایش چند برابری و نجومی سالن‌‍‌های تئاتر استان گیلان!
رضا فتوت‌خواه کارگردان تئاتر در یک استوری اینستاگرامی نوشته است اداره ارشاد محوطه ورودی تالار مرکزی را به مانتوفروشی اجاره داده و شان اداره در حد تالار جشن و عروسی تنزل پیدا کرده است.  

جارستان: گروه فرهنگی| هنرمندان تئاتر استان گیلان طی استوری‌های مشترکی ناراحتی و گلایه خود را نسبت به افزایش قابل توجه سالن‌های تئاتر استان نشان دادند.

هرچند سالن تئاتر تالار مرکزی رشت به بخش خصوصی نرسیده است، اما هزینه اجرا در آن به شبی  دوازده تا سی میلیون میلیون تومان می‌‌رسد. این در حالی است که بیشتر تئاترهای استان گیلان تجاری نیستند و ضررده محسوب می‌شوند.

امیر حامد کارگردان گیلانی  پیام یکی از هنرمندان تئاتر را منتشر کرد که قصد نمایشنامه خوانی در تالار مرکزی را داشت. وی از طرف مجید کاظم زاده مژدهی نیز گفت که مجتمع خاتم الانبیاء نیز ساعتی یک میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان شده است.

رضا فتوت‌خواه کارگردان تئاتر گیلان در یک استوری اینستاگرامی نوشته است اداره ارشاد محوطه ورودی تالار مرکزی را به مانتوفروشی اجاره داده و شان اداره در حد تالار جشن و عروسی تنزل پیدا کرده است.

 

در یک استوری دیگر ارشد امیراسکندری بازیگر و کمدین گیلانی با حساب و کتاب سرانگشتی ضرر تئاتر از هزینه‌های فعلی را محاسبه کرده است. وی نتیجه گیری کرده اگر تمام سالن هم پر شود با هزینه‌های فعلی سالن هیچ سودی در تئاتر نخواهد بود.

 

 

فعلا اداره ارشاد در مقابل انتقادات هنرمندان  پاسخی نداده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.