تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 دی 1402 - 10:07
کد خبر : 123550

استاندار مازندران؛

کشتیرانی ما دیگر به گیلان وابسته نیست!

کشتیرانی ما دیگر به گیلان وابسته نیست!
حسینی‌پور گفت: شرکت کشتیرانی مازندران در طول ۴۴ سال پس از انقلاب وابسته به گیلان بود اما امسال با رایزنی‌هایی که داشتیم کشتیرانی خزر مازندران مستقل و در بندر امیرآباد مستقر شد.

جارستان:   نماینده عالی دولت در مازندران گفت: ۲۳ تفاهم‌نامه نیز در ادوار گذشته با کشورهای همسایه داشتیم اما در همین حد باقی ماند و ما در دولت سیزدهم برای نخستین بار به واسطه‌ی هیأتی که به مسکو اعزام شد و پیگیر مسائل شدیم، شاهد انعقاد قراردادهای مثبتی بودیم.

 

به نقل از ایلنا حسینی‌پور ادامه داد: شرکت کشتیرانی مازندران در طول ۴۴ سال پس از انقلاب وابسته به گیلان بود اما امسال با رایزنی‌هایی که داشتیم کشتیرانی خزر مازندران مستقل و در بندر امیرآباد مستقر شد.

 

وی بیان کرد: برای اینکه بتوانیم در رشد اقتصادی استان اثر بیشتری را بگذاریم پا را فراتر از سرمایه‌گذاری گذاشتیم و نخستین فاینانس را با چین به مبلغ هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بستیم که یکی از پروژه‌های مهم برای برق مازندران است و امسال اثر خود را خواهد گذاشت.

 

استاندار مازندران به ثبت منطقه آزاد تجاری مازندران اشاره کرد و گفت: موانع زیادی وجود داشت اما همه آنها را حل کردیم و حتی در آخرین مرحله با رأی قاطع به تصویب رسید.

 

حسینی‌پور گفت: بستر مناسبی برای تسهیل تجارت در استان ایجاد شده است و این برای فعالان اقتصادی جذابیت دارد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.