تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1402 - 16:36
کد خبر : 123526

سپیدرود با کامبک پیروز دربی گیلان شد

سپیدرود با کامبک پیروز دربی گیلان شد
از سری مسابقات دسته دوم لیگ آزادگان دو تیم گیلانی سپیدرود رشت و چوکای تالش به دیدار هم رفتند، در حالی که سبزپوشان تالشی با یک گل تا دقیقه نود از میزبان رشتی خود، جلو بودند با کامبک رشتی ها بازی را با نتیجه دو بر یک به سرخپوشان رشتی واگذار کردند. 

جارستان: از سری مسابقات دسته دوم لیگ آزادگان دو تیم گیلانی سپیدرود رشت و چوکای تالش به دیدار هم رفتند، در حالی که سبزپوشان تالشی با یک گل تا دقیقه نود از میزبان رشتی خود، جلو بودند با کامبک رشتی ها بازی را با نتیجه دو بر یک به سرخپوشان رشتی واگذار کردند.

دقایقی از بازی و بعد از اعلام پنالتی توسط داور  برای سپیدرود بازی به جنجال کشیده شد و پژمان نوری قصد داشت تیم خود را از زمین بازی خارج نماید.

 

گزارش بازی

‘۹مهمترین موقعیت بازی پس از دو کرنر پیاپی برای سپبدرود روی سانتر معین تقوی داخل محوطه جریمه بدست آمد که ضربه سر پیام ملکیان را دروازه بان چوکا مهار کرد.

 

’۱۵فار امیرحسین نوایی از عمق دفاع سپیدرود تا داخل محوطه شش قدم ادامه داشت و در نهایت با یک شلیک دقیق گل نخست مسابقه را وارد دروازه سپیدرود کرد.

 

’۴۰کرنر ارسالی پیام ملکیان با ضربه سر معین تقوی با فاصله اندک راهی اوت شد.

 

’۴۳ضربه قیچی برگردان محمدرضا داوری را دروازه بان چوکا با مشت دور کرد و توپ ریباندی را رضا عاشوری با نوک پا به سمت دروازه یعقوب خواه شلیک کرد که با فاصله اندک راهی اوت شد.

 

’۵۲ضربه ی زیبای ارسلان تفضلی با یک کات زیبا می رفت که وارد دروازه چوکا شود که با نوک انگشتان یعقوب خواه از زیر طاق دروازه راهی کرنر کرد.

 

’۷۵فرار امیرحسین نوایی در موقعیت تک به تک و با یک شوت ناگهانی در نهایت توپ از کنار دروازه سپیدرود راهی اوت شد

 

’۷۷در نهایت یکی از ده ها موقعیت های گلزنی سپیدرود به نتیجه رسید و سانتر مواج رضا عاشوری داخل محوطه جریمه به حسین قره داغی تازه به میدان آمده رسید تا با یک نوک پای دقیق گل تساوی سرخ پوشان به ثمر برسد.

 

’۹۱فرار رضا عاشوری داخل محوطه جریمه با خطای واضح مدافع چوکا روی عاشوری همراه شد و عاشوری داخل جریمه با تکل دوپا سرنگون شد تا داور اعلام پنالتی نماید تا پورصف شکن پشت توپ قرار بگیرد و به زیبایی گل برتری سپیدرود را به ثمر برساند.

 

حاشیه ها

علی رغم قول مساعد مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و هیات فوتبال گیلان و صورتجلسه پیش از مسابقه مبنی بر حضور هواداران سپیدرود در جایگاه روبروی ورزشگاه و با اینکه دوربین های امنیتی هم نصب شده بود اما با عدم همکاری نیروی انتظامی شاهد بی نظمی در اسکان هواداران سپیدرود بودیم و حق مسلم استفاده از شرایط میزبانی از سپیدرود گرفته شد و هواداران سپیدرود در پشت در ورزشگاه اجازه ورود پیدا نکردند!

 

هواداران چوکا در اویط نیمه دوم با مواد آتش زایی که کمتر از بمب دست ساز نداشت موجب توقف مسابقه شدند که در نهایت با دخالت نیروی انتظامی ماجرا خاتمه یافت.

 

داور در نیمه اول ۴ دقیقه و در نیمه دوم ۷ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد.

 

بعد از اعلام پنالتی مشهود و واضح سپیدرود توسط داور، چوکایی ها به فرمان پژمان نوری با بیرون کشیدن تیم به شیوه آماتور گونه موجب توقف ۷ دقیقه ای مسابقه شدند! جنجال های نوری در زمانی که مدیرعامل ملوان بود در برابر سپیدرود هنوز از ذهن فوتبال دوستان بیرون نرفته است!

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.