تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1402 - 12:26
کد خبر : 123118

عذرخواهی سخنگوی جبهه پایداری از همسر نوبخت و دبیر کل حزبش!

عذرخواهی سخنگوی جبهه پایداری از همسر نوبخت و دبیر کل حزبش!
سخنگوی جبهه پایداری:ر خود لازم می‌دانم از تمام کسانی که در این مصاحبه به نحوی در حق آن‌ها جفایی صورت گرفته و همچنین از دبیرکل محترم جبهه پایداری که از این مصاحبه دلگیر شده‌اند عذرخواهی کنم.

جارستان:  مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری در خصوص مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان توضیحاتی ارائه داد  و از همسر نوبخت عذرخواهی کرد.

مجید متقی فر  در اظهار نظری مدعی شده بود: همسر آقای محمد باقر نوبخت دبیرکل حزب اعتدال و توسعه رئیس سازمان مناطق آزاد بوده و به واردات خودرو دست زده و فرزند ایشان تخلف رانندگی میلیاردی داشته است و ۹ ماشین در اختیار داشته است!

متن جوابیه متقی‌فر به شرح ذیل است:

 

باسمه تعالی

همانگونه که مستحضرید کشور در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز خبرگان و مجلس شورای اسلامی قرار دارد؛ انتخاباتی که با حضور گسترده ملت ایران می‌تواند بسیاری از توطئه های منطقه‌ای و جهانی علیه ایران اسلامی را خنثی و رتبه سیاسی ما را چندین پله افزایش دهد.

 

در مصاحبه اخیر اینجانب اسامی ذکر شد از جمله همسر آقای نوبخت که با توجه به اینکه مورد ذکر شده صحت نداشت همین جا بر خود لازم می‌دانم از تمام کسانی که در این مصاحبه به نحوی در حق آن‌ها جفایی صورت گرفته و همچنین از دبیرکل محترم جبهه پایداری که از این مصاحبه دلگیر شده‌اند عذرخواهی کنم.

 

شایان ذکر است که طبق قرار ما با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، بنابر این بود که پس از بازبینی این جانب در یک فرصت مناسب اجازه نشر داشته باشد. ولی متأسفانه آن خبرنگار بر خلاف قرار قبلی همان مصاحبه‌ی خام و بازبینی نشده را منتشر کرده و این اتفاق ناشایست صورت گرفت و سپس به خاطر اعتراض ما از سایت خود برداشتند.

 

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

مجید متقی‌فر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.