تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1402 - 13:37
کد خبر : 123059

حقوقدان گیلانی منتشر کرد؛

دادنامه لغو مصوبه هیات وزیران برای واردات خودروی تیم ملی فوتبال ایران+تصاویر

دادنامه  لغو مصوبه هیات وزیران برای واردات خودروی تیم ملی فوتبال  ایران+تصاویر

جارستان: گروه ورزشی| سجاد کریمی پاشاکی متن دادنامه هیات عمومی دیوان عدالت اداری درباره لغو مصوبه هیات  وزیران برای اعطای مجوز واردات خودرو به اعضای تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و کادر فنی را منتشر کرد. هیات وزیران طی  مصوبه ای نسبت به اعطای مجوز واردات یک دستگاه خودرو از خارج از کشور برای اعضای

جارستان: گروه ورزشی| سجاد کریمی پاشاکی متن دادنامه هیات عمومی دیوان عدالت اداری درباره لغو مصوبه هیات  وزیران برای اعطای مجوز واردات خودرو به اعضای تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و کادر فنی را منتشر کرد.

هیات وزیران طی  مصوبه ای نسبت به اعطای مجوز واردات یک دستگاه خودرو از خارج از کشور برای اعضای تیم ملی فوتبال  ایران بدون رعایت تشریفات گمرکی اقدام نموده بود که این حقوقدان گیلانی در شکایت خود آن را خارج از حدود اختیارات و تکالیف قانونی هیات وزیران در عین حال تبعیض ناروا و مغایر با بند ۹ اصل سوم قانون اساسی  دانسته بود.

گفتنی است هیأت وزیران در جلسه ۱۸ آبان سال گذشته  به پیشنهاد وزارتخانه های ورزش و جوانان و صنعت معدن و تجارت واردات یک دستگاه خودروی سواری به نام هر یک از بازیکنان تیم ملی فوتبال  در قالب کالای همراه مسافر و با سود بازرگانی صفر درصد را تصویب کرد.

تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی گذشته با نتایج بسیار ضعیف در دور گروهی جام جهانی حذف شده بود. شکست سنگین ۶ بر ۲ مقابل انگلیس از جمله ضعیف‌ترین نتایج ایران در تاریخ فوتبال این کشور است.

 

 

۱

۲

۳

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.