تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1402 - 10:43
کد خبر : 122916

سفیر جمهوری قزاقستان در ایران؛

خاطره بازدید رشت در قلبمان ماندگار می شود

خاطره بازدید رشت در قلبمان ماندگار می شود
«اسخت اورازبای» امروز پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ در مراسم برگزاری بزرگ ترین رویداد خوراک کشور در تالار مرکزی شهر با قدردانی از رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت و همچنین رحیم شوقی شهردار رشت در برگزاری برنامه های هفته رشت به ویژه این رویداد بزرگ اظهار کرد: حضورم در این رویداد به دلیل آن است که رشت را خیلی دوست دارم.

جارستان:  «اسخت اورازبای» امروز پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ در مراسم برگزاری بزرگ ترین رویداد خوراک کشور در تالار مرکزی شهر با قدردانی از رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت و همچنین رحیم شوقی شهردار رشت در برگزاری برنامه های هفته رشت به ویژه این رویداد بزرگ اظهار کرد: حضورم در این رویداد به دلیل آن است که رشت را خیلی دوست دارم.

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت؛ سفیر جمهوری قزاقستان در ایران تصریح کرد: در طول اقامت خود در ایران به بیشتر استان های این کشور سفر کردم و باید عرض کنم همه اهالی و ساکنان گیلان به ویژه رشت باید شکر خدا را به جا آورند زیرا سرسبزی، طبیعت زیبا، مردم خون گرم و دریای خزر در این استان وجود دارد و در یک جمله همه خوبی هایی که در دنیا هست، خداوند نصیب گیلان کرده است.

وی با آرزوی سلامتی، تندرستی و توفیق روزافزون برای گیلانی ها، بیان کرد: برگزاری جشنواره های فرهنگی مانند این رویداد بزرگ نقش مهمی در معرفی فرهنگ ایران و گیلان دارد.

خاطره بازدید رشت در قلبمان ماندگار می شود

رایزن فرهنگی سفارت جمهوری ترکیه در ایران نیز در رویداد مذکور با قدردانی از اعضای شورا و شهردار رشت در فراهم کردن بستر فرهنگی و گردشگری در این شهر گفت: حامل پیام سلام ملت ترکیه برای شما هستم.

فیرات بایار افزود: با وجود اینکه حدود ۱۰ روز است ماموریتم در ایران آغاز شده، رشت اولین شهری است که به همراه همسرم از آن بازدید می کنیم و لذا هیچ وقت این شهر را فراموش نکرده و خاطره آن در قلب مان ماندگار می شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران و ترکیه از گذشته تا کنون همواره برادر و دوست بودند، تصریح کرد: دو ملت از این به بعد نیز برادر و دوست خواهند بود و اگر از ما تقاضایی داشته باشید درهای سفارت ترکیه در تهران به روی شما باز است.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.