تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آذر 1402 - 10:05
کد خبر : 122284

بازدید رئیس شورا و شهردار رشت از مرکز حوادث غیر مترقبه شهرداری آستراخان روسیه

بازدید رئیس شورا و شهردار رشت از مرکز حوادث غیر مترقبه شهرداری آستراخان  روسیه
محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر و رحیم شوقی شهردار رشت در سفر هیئت اقتصادی گیلان به کشور روسیه از مرکز حوادث غیر مترقبه شهرداری آستراخان بازدید کردند.

جارستان: به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر و رحیم شوقی شهردار رشت در سفر هیئت اقتصادی گیلان به کشور روسیه از مرکز حوادث غیر مترقبه شهرداری آستراخان بازدید کردند.

تمرین آموزشی با هدف نشان دادن قابلیت های مرکز تماس های مردمی و عملیات شهرداری آستراخان هنگام دریافت تماس مردمی و بروز حادثه با حضور رئیس شورای اسلامی و شهردار رشت در بازدید مذکور برگزار شد که نیروهای امداد و نجات اورژانس بلافاصله در محل شبیه سازی شده حاضر شدند.

محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر و رحیم شوقی شهردار رشت، هیئت اقتصادی گیلان را در سفر به شهرهای مسکو، آستراخان و داغستان کشور روسیه همراهی می کنند.

دیدار با سفیر ایران در روسیه، دیدار با سرمایه گذاران روسی و مقام های شهرهای آستراخان و داغستان و شرکت در همایش تجاری مشترک ایران و روسیه از جمله برنامه های تدارک دیده شده سفر هیئت اقتصادی با همراهی استاندار گیلان به کشور روسیه است.

ارائه بسته ها و فرصت های سرمایه گذاری در رشت از دیگر برنامه های پیش بینی شده رئیس شورای اسلامی و شهردار رشت در سفر هیئت اقتصادی گیلان به روسیه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.