تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 13:58
کد خبر : 122234

در راستای اجرای طرح محرومیت زدایی؛

تامین آب سالم در ۶۸ روستای شهرستان لاهیجان

تامین آب سالم  در ۶۸ روستای شهرستان لاهیجان
با اتمام اجرای پروژه های طرح محرومیت زدایی ۶۸ روستای محروم شهرستان لاهیجان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب گیلان قرار گرفته و از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

جارستان: مازیار علی پور، مدیرعامل شرکت آبفای گیلان اظهار داشت: طرح محرومیت زدایی وزارت نیرو، در سطح استان گیلان با اعتباری بالغ بر ۱۸ هزار میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال توسط قرارگاه سپاه امام حسن مجتبی در حال اجرا می باشد، با اجرای این طرح ۷۱۱ روستا در ۱۲ شهرستان استان گیلان از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

 

مازیار علی پور تصریح کرد: از این ۱۱۷ روستای محروم و فاقد آب شرب، ۶۸ روستا مربوط به شهرستان لاهیجان می باشد که با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در حال انجام است.

 

وی افزود: با اتمام اجرای طرح جهاد آبرسانی در شهرستان لاهیجان، بیش از ۱۴ هزار و ۸۵۹ خانوار ساکن در دهستان های لیالستان، بازکیاگوراب و آهندان در بخش مرکزی و دهستان های رودبنه و شیرجوپشت در بخش رودبنه از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان بهره مند و به آب سالم و بهداشتی دسترسی خواهند داشت.

 

علی پور گفت: در حال حاضر اجرای این طرح شامل توسعه خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب به طول بیش از ۱۱۴ کیلومتر، حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه در منطقه کیسم توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال اجرا است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.