تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 - 17:28
کد خبر : 122212

شکست سنگین سپیدرود در بم

شکست سنگین سپیدرود در بم
تیم شهرداری بم با نتیجه چهار بر صفر در زمین خود تیم سپیدرود رشت را شکست داد.

جارستان: خبرگزاری فارس از رشت، دیدار تیم‌های شهرداری بم و سپیدرود رشت از هفته نهم لیگ دو فوتبال ایران با نتیجه چهار بر صفر به سود شهرداری بم به پایان رسید.

 

سپیدرود در روزی که همه منتظر بودند تا با برتری برابر تیم انتهای جدول بم، صدرنشینی را حفظ کند در نهایت تعجب با چند اشتباه مهلک بازی را در بم با چهار گل واگذار کرد تا هم صدر را از دست بدهد و هم یک شکست تلخ را تجربه کند.

 

این نتیجه بدون تردید می‌تواند مانند یک سیلی، سپیدرودی‌ها را به هوش بیاورد و بدانند که دست کم گرفتن هر حریفی در فوتبال مجازاتی سخت در پی دارد و حالا باید با یک ریکاوری روحی روانی خیلی زود به بازی برگردند و در مسابقه شش امتیازی هفته آینده آب رفته را به جوی باز گردانند که به خوبی ثابت کرده‌اند از عهده این مهم بر می‌آیند.

 

سپیدرودی‌ها به فرشاد پیوس و پسرانش ایمان دارند و منتظر آن پایان زیبای آخر فصل هستند.

 

گزارش بازی

 

‘۹بر روی یک غافلگیری و ضد حمله از سوی بازیکنان بم با فرار از جناح راست سپیدرود توپی که داخل محوطه شش قدم ارسال شده بود با یک ضربه سر ضرب صدراله آشنا نخستین گل بازی را به ثمر رساند.

 

‘۱۵بازهم یک اشتباه دیگر از مدافعان سپیدرود در حالی که هیچ خطری دروازه را تهدید نمی‌کرد امید قربانی با یک ضربه سر که به گمان پاس به دروازه بان داده بود به راحتی دروازه خودی را باز کرد.

 

‘۲۳باز هم صدراله آشنا از اشتباه مدافعان سپیدرود بهترین استفاده را کرد و با جا گذاشتن مدافعان و فرار از جناح چپ گل سوم میزبان را به ثمر رساند.

 

‘۳۰با نمایش ضعیف خط دفاعی سپیدرود در دقیقه ۳۰ فرشاد پیوس دست به دو تعویض در خط دفاعی داد تا به وضعیت تیمش سر و سامان دهد.

 

‘۴۵علی رغم کسب چندین موقعیت مناسب سپیدرودی‌ها هرگز نتوانستند از موقعیت‌های گلزنی خود در نیمه نخست استفاده کنند تا با نتیجه سنگین سه بر صفر به رختکن بروند.

 

‘۵۸بازهم اشتباه در قلب دفاع و نفوذ مهاجم بم از میانه میدان تا داخل محوطه جریمه و زدن تیر خلاص و گل چهارم به سپیدرود با یک شوت سر ضرب.

 

حاشیه‌ها

سپیدرود در خانه تیم شهرداری بم با پیراهن سرخ همیشگی خود به میدان رفت و شهرداری چی‌ها در این مسابقه سفید پوشیدند.

 

داور در نیمه نخست ۵ دقیقه وقت تلف شده را محسوب کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.