تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 15:27
کد خبر : 121621

انتقاد یک عضو شورا؛

از معاونت شهر سازی شهرداری رشت سوال شود که کدام یک از وظایف خود را عمل کرده است.

از معاونت شهر سازی شهرداری رشت سوال شود که کدام یک از  وظایف خود را عمل کرده است.
عضو شورای اسلامی شهر رشت از عملکردهای معاونت عمرانی و شهرسازی شهرداری رشت انتقاد کرد.

جارستان: به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، سید حسین رضویان در یکصد و هشتمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به اینکه قصد دارم از دو معاونت شهرداری رشت انتقاد کنم اظهار کرد: بیست و هفت وظیفه برای معاونت شهرسازی شهرداری رشت در نظر گرفته شده است و تقاضا دارم در جلسه آینده شورا از این معاونت سوال شود که نسبت به انجام کدام یک از این وظایف عمل کرده است.

وی با بیان اینکه نسبت به موضوع مهاجرت‌ در رشت هشدار می دهم افزود: متاسفانه طراحی معاونت شهرسازی در رشت بر اساس طرحی مدون اجرایی نمی شود و شهروندان انتظار دارند شهرداری رشت به وظایف خود عمل کند.

وی با تاکید به اینکه معاونت شهرسازی شهرداری رشت یکی از با ثبات ترین معاونت ها طی سال های اخیر بوده است بیان کرد: در هر دوره هر شهردار و سرپرست شهرداری که برای رشت انتخاب شد مدیریت این معاونت حفظ شده است و انتظار داریم ساماندهی مربوط به تراکم جمعیتی رشت، قشر بندی های فرهنگی _ اجتماعی، الگوهای مهاجرت و ایجاد سیستم نوین و مناسب در خصوص صدور پروانه های ساخت و ساز مورد توجه قرار بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه مدیریت شهری پُر تلاشی داریم افزود: با رهبری صحیح منابع انسانی و پرداختن به همه امور می توانیم بگوییم رشت در مسیر توسعه قرار دارد و باید تلاش کنیم پس از مدتها شهری را در اختیار شهروندان قرار دهیم که استانداردهای لازم را داشته باشد.

رضویان به معاونت عمرانی شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: در مناطق شهرداری و سازمان عمران به صورت خرد خرد آسفالت ها اجرایی شده است و اینکه می بینیم طی ۶ ماه بابت انجام مناقصه آسفالت در رشت وقت هدر می رود واقعا جای گلایه دارد.

وی با بیان اینکه وضعیت آسفالت خیابان های مرکزی رشت نامناسب است افزود : خجالت آور است که طی ۶ ماه یک مناقصه در رشت آسفالت انجام نشده است و ما به عنوان اعضای شورا باید بابت این عملکردها در افکار عمومی پاسخگو باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت به وضعیت هشت پروژه طرح میثاق اشاره کرد و گفت: گویا بین افکار معاونت عمرانی و مشاور عمرانی شهردار رشت تناقضاتی وجود دارد و یقینا اگر این عدم هم افزایی و تضارب حل نشود یقینا باز هم شورا باید پاسخگوی افکار عمومی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.