تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1402 - 19:20
کد خبر : 121541

سماکچی:

ضرورت استانداردسازی مخازن cng خودروها در راستای ایمنی عمومی شهروندان

ضرورت استانداردسازی مخازن cng خودروها در راستای ایمنی عمومی شهروندان
مهیار سماکچی رئیس کمیسیون عمران ، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت احدی از شهروندان که صبح امروز سه شنبه ۱۴۰۲/۸/۲۳ در پمپ گاز میدان گیل رخ داد اضافه کرد ؛ این دست اتفاقات عمدتا از کوتاهی مالکین محترم خودروهای دوگانه سوز رخ میدهد و خانواده ای را داغدار میکند .

جارستان: به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی رشت؛ مهیار سماکچی رئیس کمیسیون عمران ، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت احدی از شهروندان که صبح امروز سه شنبه ۱۴۰۲/۸/۲۳ در پمپ گاز میدان گیل رخ داد اضافه کرد ؛ این دست اتفاقات عمدتا از کوتاهی مالکین محترم خودروهای دوگانه سوز رخ میدهد و خانواده ای را داغدار میکند . وانت نیسان که در حادثه امروز صبح دچار انفجار گردید حدود یکسال و اندی از تاریخ انقضای کپسول آن گذشته بود و باعث اتفاق تلخی شد که قلب همه را جریحه دار کرد .

مهیار سماکچی افزود طبق آمار تقریبی که از مراجع ذیربط به دست ما رسیده تعداد کپسولهایی که فاقد ایمنی می‌باشند هم اکنون در سطح خودروهای گازسوز متاسفانه بالا بوده و خطر در کمین راکبان این خودروهاست ، از کلیه رانندگان خودروهای دوگانه سوز خواهشمندم تا نسبت به ایمنی و تاریخ انقضای کپسولهای خود دقت لازم را داشته باشند تا شاهد اتفاقاتی از این دست نباشیم .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.