تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1402 - 14:29
کد خبر : 121481

اقدامات لازم در خصوص الزامات ترافیکی حین اجرا و بهره برداری روگذرها تصمیمات لازم اتخاذ شد.

اقدامات لازم در خصوص الزامات ترافیکی حین اجرا و بهره برداری روگذرها تصمیمات لازم اتخاذ شد.
جلسه هماهنگی بررسی ترافیکی اجرای تقاطع های غیر هم سطح شهید حق بین، آیت ا... رودباری، نیروی دریایی و باهنر صبح امروز با حضور شهردار رشت، جانشین پلیس راهور استان و رییس پلیس راهور رشت در معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی رشت برگزار شد.

جارستان: به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت جلسه هماهنگی بررسی ترافیکی اجرای تقاطع های غیر هم سطح شهید حق بین، آیت ا… رودباری، نیروی دریایی و باهنر صبح امروز با حضور شهردار رشت، جانشین پلیس راهور استان و رییس پلیس راهور رشت در معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی رشت برگزار شد.

در این نشست پس از ارایه مشاور طرح و موارد مدنظر پلیس، اقدامات لازم در خصوص الزامات ترافیکی حین اجرا و بهره برداری روگذرها تصمیمات لازم اتخاذ شد.

پروژه های تعریض محدوده اجرای تقاطع های غیر هم سطح رودباری و حمیدیان به منظور رفاه مردم شبانه در حال انجام است و تجهیز کارگاه تقاطع های غیر هم سطح نیزوی دریایی و باهنر نیز انجام شده است.

روگذر شهید حق بین (حمیدیان) در بلوارشهیدبهشتی به طول ۴۲۰متر و عرض ۹ متر واقع شده است که ازشمال به تقاطع غیرهمسطح شهدای گمنام (یخسازی) و از جنوب به میدان انتظام منتهی می شود.

همچنین تقاطع آیت‌الله رودباری که به کمربندی شهید بهشتی متصل می شود ۹متر عرض و ۳۸۰ متر طول دارد.

روگذر ۷ آذر نیز در محل تقاطع بلوار شهید مدرس (کمربندی)-خیابان پاسداران و خیابان امام علی در میدان نیروی دریایی واقع شده است و ۴۱۰متر طول و ۱۸ متر عرض دارد.

بر اساس این گزارش تقاطع غیر همسطح یکطرفه شهید باهنر نیز به طول ۴۲۵ متر و عرض ۹ متر در محل تقاطع خیابان شهید باهنر با خیابان امام خمینی(ره) که میدان گیل را به کمربندی رشت متصل می کند، واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.