تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آذر 1402 - 20:19
کد خبر : 121422

شهردار رشت در جلسه شورای اداری شهرداری؛

۸ تقاطع غیر همسطح طرح میثاق در افق ۱۴۰۴ نهایی می شود

۸ تقاطع غیر همسطح طرح میثاق در افق ۱۴۰۴ نهایی می شود
شهردار رشت به اجرای پروژه های عمرانی با حمایت های بی دریغ اعضای شورای اسلامی در پنج ماه گذشته اشاره کرد و گفت : اجرای پروژه های متعدد عمرانی به ویژه طرح میثاق ، شهر رشت را تبدیل به کارگاه عمرانی کرده است.

جارستان: به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت ، رحیم شوقی امروز پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ در جلسه شورای اداری شهرداری که با حضور محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد : انتظار جامعه از بدنه شهرداری این است که با روحیه بسیجی و جهادی بتوانیم خدماتی را به شهروندان عزیز شهر رشت ارائه کنیم که لایق آن هستند.

 

وی با قدردانی از حمایت های بی دریغ اعضای شورای اسلامی شهر رشت در اجرای برنامه های شهرداری ، افزود : با تلاش مدیران و کارکنان شهرداری توانستیم رضایت نسبی شهروندان را کسب کنیم و امیدواریم وعده هایی که به مردم دادیم را به نتیجه برسانیم.

 

شهردار رشت با تاکید براینکه مدیران و کارکنان شهرداری تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا سیاست اعضای شورای اسلامی که همان ارائه خدمت به مردم است را انجام دهند ، بیان کرد : شاید کارهای به زمین مانده ای در شهر باقی مانده باشد که تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا آنها را به سرانجام برسانیم.

 

شوقی به اجرای پروژه های عمرانی با حمایت های بی دریغ اعضای شورای اسلامی شهر در پنج ماه گذشته اشاره کرد و گفت : اجرای پروژه های متعدد عمرانی به ویژه طرح میثاق ، شهر رشت را تبدیل به کارگاه عمرانی کرده است.

 

وی با بیان اینکه اقدام های متعددی برای شهر رشت تا پایان سال جاری برنامه ریزی شده است ، تصریح کرد: با توجه نزدیک شدن به فصل سرما در تلاش هستیم اجرای پروژه ها را مدیریت کنیم.

 

شهردار رشت ، تامین منابع مالی برای اجرای پروژه ها را از برنامه های شهرداری ذکر کرد و یادآور شد : برنامه ریزی مدونی انجام شده که حین اجرای پروژه های عمرانی دچار توقف نشویم.

 

شوقی با اشاره به تسهیل ساخت و ساز قانونی برای شهروندان رشت ، خاطرنشان کرد: برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در دستور کار شهرداری رشت است.

 

وی، خدمت به شهروندان را مهم ترین وظیفه مدیران و کارکنان شهرداری رشت عنوان کرد و افزود : با جلب رضایت شهروندان باید تلاش کنیم صدای اتحاد و همدلی مدیران شهری با پشتیبانی که اعضای شورای اسلامی شهر از مدیران شهرداری دارند به گوش مردم برسد.

شهردار رشت با تاکید براینکه حمایت های همه جانبه اعضای شورای اسلامی شهر از شهرداری را باید با همدلی، وفاق و روحیه بسیجی تبدیل به کار برای شهروندان کنیم ، اظهار کرد: از صمیم قلب نسبت به حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر سپاسگزارم.

 

– ۸ تقاطع غیر همسطح طرح میثاق در افق ۱۴۰۴ نهایی می شود

 

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت نیز در جلسه مذکور به اجرای پروژه دفع آب های سطحی معابر شهر طی سال های گذشته اشاره کرد و گفت : سال های گذشته اجرای پروژه ها آنگونه که باید برای شهروندان ملموس نبود.

 

سید غفور شفیعی با بیان اینکه پروژه های عمرانی شهر رشت در قالب طرح میثاق اجرایی شده است، تصریح کرد : هشت تقاطع غیر همسطح باید در افق ۱۴۰۴ نهایی شود.

 

وی به احداث تقاطع های غیر همسطح حمیدیان، آیت الله رودباری و نیروی دریایی اشاره کرد و افزود : تقاطع غیر همسطح میدان امام حسین (ع) به زودی آغاز می شود.

 

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت با اشاره به برنامه ریزی برای بازگشایی خیابان های شهر، بیان کرد : محور شهید سلیمانی (ژ۵) با انتخاب سه پیمانکار به طول چهار کیلومتر و نیم در حال انجام است.

 

شفیعی به پیشرفت فیزیکی ۸۱ درصدی پروژه پسماند سراوان رشت اشاره کرد و یادآور شد : شهرداری رشت برای نخستین مرتبه در پنج سال اخیر موضوع پسماند را توانسته زودتر از مدت زمان مشخص اجرا کند.

 

وی با بیان اینکه سوله های کارخانه کود آلی احداث شده است ، خاطرنشان کرد: پروژه های طرح میثاق با هماهنگی دستگاه های مختلف در حال انجام است و برای اجرا هیچگونه معارضی نداریم.

 

– لایروبی رودخانه زرجوب در برنامه شهرداری رشت است

 

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری رشت نیز در جلسه شورای اداری شهرداری از کاشت درختان بومی انجیلی با ارتفاع چهار متر در مسیر جاده تهران تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار کرد: کاشت ۲۸ هزار و ۷۰۰ یاس هلندی به عنوان پرچین دور درختان تا باغ رضوان برنامه ریزی شده است.

 

محمدباقر بشردانش به هرس درختان با خزان کامل در آذر ماه اشاره کرد و افزود : صبح جمعه سوم آذر ماه عملیات هرس درختان در مناطق مختلف شهر را آغاز می کنیم.

 

وی با بیان اینکه تمام انهار حاشیه شهر لایروبی شده و معابری که آبگرفتگی داشتند شناسایی شدند، تصریح کرد : لایروبی رودخانه زرجوب در برنامه شهرداری رشت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.