تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 13:46
کد خبر : 121394

بنرهای تقدیر برای کار نکرده؛

آیا احمدی سنگری واقعا برای جمع‌آوری سایت زباله خواچکین خمام کاری کرد!؟

آیا احمدی سنگری واقعا برای جمع‌آوری سایت زباله خواچکین خمام کاری کرد!؟
سخنگوی شورای شهر خمام با تکذیب کمک نماینده مذکور برای جمع‌اوری سایت دپوی زباله اعلام کرده است که از محتوای بنر نصب‌شده برای یکی‌از نمایندگان در ورودی شهر تاکنون منفعتی برای این‌شهر حاصل‌نشده است

جارستان: گروه سیاسی| نصب چندین بنر تقدیر و تشکر از محمدرضا احمدی سنگری نماینده رشت و خمام برای جمع‌آوری سایت دپوی زباله با واکنشهای انتقادی زیادی مواجه شد و در نهایت این بنرها جمع‌آوری گردید.

با اعتراضاتی که صورت گرفت مسوول نمایندگی راهداری در خمام از جمع‌آوری بنر نصب‌شده  به‌دلیل قرارگیری در حریم راه خبر داد. ظاهرا حتی برای نصب بنر و داربست به ملزومات قانونی آن نیز توجه نشده است. از انجا که انتخابات مجلس نزدیک است این اقدامات تنها برای تبلیغات انتخاباتی کاربرد دارد.  دادستان خمام نیز پیش از این دستور جمعآوری چنین بنرهایی را صادر کرده بود.

سخنگوی شورای شهر خمام در گفتگو با سایت خمام نیوز نیز با تکذیب کمک نماینده مذکور برای جمع‌اوری سایت دپوی زباله اعلام کرده است که «از محتوای بنر نصب‌شده برای یکی‌از نمایندگان در ورودی شهر تاکنون منفعتی برای این‌شهر حاصل‌نشده است.» البته معضلات زباله خمام ادامه دارد و مشخص نیست برای کدام کار نکرده این چنین شاهد تقدیر و تشکر از یک نماینده هستیم.

 

احمدی سنگری پیش از این از خرید زباله‌سوز برای خمام خبر داده بود که تاکنون اقدامی برای آن صورت نگرفته است.  مدتی پیش  سخنان وی در مورد سایت زباله خواچکین با واکنش تند شهرداری خمام مواجه شده بود. در بخشی از جوابیه شهرداری آمده بود «  آقای نماینده؛ از بودجه ۱۵ میلیارد تومانی در اختیار جنابعالی در سال ۱۴۰۱ و بودجه ۲۵ میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۲ چند ریال به جمعیت ۲۵ هزار نفری شهر خمام اختصاص یافته؟ طرح مطالب کلیشه‌ای خرید زباله‌سوز از سوی شهرداری خمام توسط جنابعالی اگر قابلیت اجرایی داشت، چرا تاکنون همین‌نسخه را برای سایت زباله سراوان تجویز ننموده‌اید؟ چرا همواره تمایل دارید که افکار عمومی شهروندان را به تمسخر بگیرید؟

نصب بنرهای به اصطلاح خودجوش به وفور در شهرستان‌های گیلان دیده می‌شود و در خمام حتی برای آسفالت بی کیفیت نیز بنر تقدیر و تشکر نصب کرده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.