تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1402 - 10:59
کد خبر : 121360

سومین مربی تا اینجای کار؛

کلانتری جانشین نظرمحمدی در داماش شد

کلانتری جانشین نظرمحمدی در داماش شد
با تصمیم نصیر نعیمی‌پور مالک باشگاه داماش، علی‌اصغر کلانتری به جای علی نظرمحمدی سکان هدایت تیم فوتبال داماش را در ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور برعهده گرفت

جارستان: مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان گفت: با تصمیم نصیر نعیمی‌پور مالک باشگاه داماش، علی‌اصغر کلانتری به جای علی نظرمحمدی سکان هدایت تیم فوتبال داماش را در ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور برعهده گرفت.

سجاد حقدادی افزود: کلانتری سابقه مربیگری در تیم‌های فجرسپاسی، مس رفسنجان، فولاد یزد، برق شیراز و ون پارس را در کارنامه خود دارد که این مربی سابقه صعود با تیم فجرسپاسی شیراز از لیگ دسته یک به لیگ برتر کشور را دارد.

 

وی ادامه داد: به دلیل کسب نتایج ضعیف تیم فوتبال داماش گیلان در رقابت های لیگ دسته یک کشور این تصمیم اتخاذ شد و علی‌اصغر کلانتری نیز ظهر امروز در تمرین تیم فوتبال داماش گیلان به عنوان سرمربی جدید این تیم به بازیکنان معرفی می‌شود.

 

به گزارش ایرنا، علی‌اصغر کلانتری پیش از آغاز فصل جاری رقابت های لیگ دسته یک کشور، هدایت تیم داماش را برعهده گرفته بود اما پس از منتفی شدن انتقال امتیاز و ادامه تیمداری ناصر زحمتکش، از این تیم جدا شد و سیامک فراهانی هدایت داماش را برعهده گرفت.

 

کسب نتایج ضعیف تیم فوتبال داماش گیلان، باعث شد فراهانی اواسط مهر ماه امسال از این تیم جدا و علی نظرمحمدی جایگزین این مربی شد؛ اما پس از سپری شدن چند هفته و کسب چند نتیجه ضعیف، این مربی گیلانی نیز از تیم داماش گیلان جدا شد.

 

تیم فوتبال داماش گیلان تا پایان هفته چهاردهم رقابت های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان، با کسب ۱۰ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده‌بندی ۱۸ تیمی این مسابقات قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.